"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

fredag 9. januar 2009

En award, igjen! - Another award! :o)



Tuuuusen mange takk til Angella for denne! Det varmer alltid å få en sånn!! :D :D

Thank you veeeery much, Angella, for this award!! It always warms my heart to get one of these! :D :D

Jeg vil gjerne gi denne videre til følgende.. :

I would like to give this to the following.. :

Joanna
Kristin
Desiree
Marie
Kari
Vyan Maria

Ha en alle tiders helg! :o) - Have a really nice weekend! :o)

4 kommentarer:

Angelo sa...

Tusen takk for awarden, Hege!!! At jeg har fått den fra før betyr ikke at jeg setter mindre pris på den! Jeg tar den lykkelig med meg tilbake til min blogg, jeg!

Ha en flott helg. Håper du kan nyte vinteren der oppe mot nord.

Klem, Kristin :)

Kari sa...

Tusen tusen takk Hege-Annie, både for awarden og for alle de kjempekoselige kommentarene jeg har fått av deg! Setter så utrolig pris på det!! ♥

Ønsker deg en kjempekoselig helg!
Mange klemmer fra kari

Desiree sa...

Tusen takk snille deg for awarden!

Jeg har en tilbake til deg også, blir mange frem og tilbake, men er jo for å vise at man setter pris på hverandre!

Klem!

HEIMLAGA sa...

Så utrolig koselig :D Så skjønn du er <3 Jeg setter utrolig stor pris på alle de rørende kommentarene du legger igjen hos meg. De treffer meg rett i hjertet. Du er ei skikkelig gojente :O) Håper du får en flott tirsdag der oppe i nord, og at du er forsiktig med alle lysene. :O) Stor klem fra VyanMica i Bergen