"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

onsdag 7. januar 2009

JIIIPPIII!! Jeg vant!! - YIIIPPEEE!! I won!!



Jeg ble gledelig overrasket over å finne meg selv blant de 15 uttrukne vinnerne av Sukkersøtts julekalenderutfordring! Jiippii! SÅÅ gøy! :D :D Trodde aldri jeg kom til å bli trukket ut, blant SÅ mange deltakende bidrag - ! Det er også utrolig gledelig å se så mange "kjente" og bloggvenninner som også vant - gratulerer til dere alle sammen! :) Nå er det bare å vente i spenning på premien! Vi har jo bare fått en liten tyvtitt på hva som kommer, så det blir en artig overraskelse!... :)

Jeg gleder meg også til å se bilder av innsendte bidrag til julekalenderen hos Sukkersøtt i bloggen deres, etter hvert! Det kommer, så bare følg med her! :)

I am so happy to be one of the 15 winners of the Sukkersøtt Advent Calendar Challenge!! Yiiippeeeeee!! :D :D With so many entries and other participants to the challenge, I feel really lucky now! Congratulations to the 14 other winners, too! Fun to see so many familiar names and blogfriends there! :) I am really excited about the prize, cause we have only had a little sneak peek!... Can't wait for this mail to arrive!!... :)

I am also looking forward to see photos of different entries to the Sukkersøtt Advent Calendar challenge, at their blog! If you want to see them, too - stay tuned, they will show up here soon!

10 kommentarer:

Angella sa...

Hei du!
Gratulerer.... Så gøy da:)
Er sønnen også kommet hjem? Det kan ikke være lett for deg det... Tenker på deg!

klem
Angella

Marianne sa...

Såå, gøy at du var blandt vinnerene!!! GRATULERER!! Det fortjente du virkelig, for du har virkelig vært kreativ gjenom jula.
Jeg har endelig fått frem alle sakene mine igjen, og det er såååå deilig å være i gang!!

Klemmer fra Marianne:)

Mor Kari sa...

Kom tilfeldigvis innom bloggen din, og det var en fryd for øyet. Du lager de nydeligste kort!!! Helt etter min smak, jeg som elsker engler og sarte farger. Tar du imot bestillinger, og hva tar du i tilfelle for kortene dine?
Ha en strålende dag!

Paradise sa...

WOW!!! Riktigt stort grattis!!! Va roligt!!! =D
MÅste även passa på och tacka för dina otroligt goa ord inne hos mej!!
De värme massor i vinterkylan!
STOOOOOR BAMSEKRAM och god fortsättning på det nya året!! =D
//Petra

Marie sa...

Gratulerer, så gøy at du ble trukket ut :-) Klem

L.Nielsen sa...

Salutations my dear online friend, *wink*
I've been stalking you via your blog and wanted to take this opportunity to let you know how much I truly enjoy it. LOL
You will be pleased to find, that I have an award for you on my blog. LOL

No but seriously, I have been enjoying your work, and decided carefully who I would distribute this lovely award to, and I chose you.
I want to thank you for your talent, and the inspiration that your work has given me.
AND..... Congratulations on winning the candy! It's always so cool when you win something isn't it?
*hugs*
Lynda =)

Anita Hagen sa...

Gratulerer så mye Hege-Annie, vel fortjent!

Riktig godt nyttår forresten=)

Klem fra Anita

Anita Hagen sa...

herregud glemte jo helt...

Du dæven for noen julekort du har laget!!! Utolig mye fint og lekkert *wow*

...en klem til...

Solbjørg sa...

Hei. Tusen takk for koselig kommentar. Så moro at du også vant! Gratulerer så mykje. Kriteriene for ATCer kan du finne her: http://artpieceschallenges.blogspot.com/
sjå etter innlegget om atcens historie, ellers har ett trykk hatt nokre temaer med det. Håper det er til hjelp.

Ser eg har deg i bloglista mi, så eg er stadig innom bloggen din. Har nok deltatt i blogcandyen din tenker eg.

Ha ein flott kveld.
Solbjørg

Desiree sa...

Gratulerer så masse som vinner!! Fullt fortjent!

Klem klem!