"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

torsdag 29. januar 2009

Min 2. Blog Candy - My 2nd Blog Candy {CLOSED}



Jeg lovte et blogg sukkertøy i forbindelse med 10.000 treff på bloggen min, og her er det!... :o) Siden jeg er veldig glad i julehøytiden og lager en god del julekort, har jeg en del juleark og stempler med juletema. Da jeg la inn en bestilling hos Flourishes før jul, bestilte jeg to av dette herlige stempelsettet med julestjerneblomster. Og: siden det nærmer seg Valentinsdagen, har jeg supplert sukkertøyet med litt småsøtt av hjerter, rosa tags, røde, store blomster og noen roser... ;o)

Jeg vil nå gi bort det Flourishes "Poinsettia and Boxwood" stempelsettet jeg ikke har begynt å bruke selv, sammen med det andre dere ser på bildet: 18 mønsterark med juletema, 2 Distress Ink stempelputer i fargene "Aged Mahogany" og "Antique Linen", 2 Stickles glitterlim i fargene "Diamond" og "Star Dust", Inkssentials hvit penn, 3 meter (20mm) rødt fløyelsbånd, umontert vinter journalingstempel fra Kreativ Hobby, 3 store røde blomster fra Heidi Swapp, 3 røde roser, 3 hvite tags, 3 rosa tags, 1 pakke med hjertepaljetter, noen rosa og røde hjerteknapper, selvklebende røde hjerter, en gull metall pynt med hjertemønster (ganske usynlig på bildet?..) og noen "Made with love" hjerter/charms...

For å være med i trekningen om dette blogg sukkertøyet:

- lag et innlegg i egen blogg hvor du forteller om det og linker til dette innlegget. Ha gjerne med bildet i innlegget ditt.
- legg igjen en kommentar i dette innlegget, hvor du sier at du vil være med i trekningen.
- kryss fingrene! ;o)

Frist for å være med, er midnatt 13. februar norsk tid. Jeg trekker en vinner på Valentinsdagen, lørdag 14. februar! :o)Lykke til, til alle som vil være med!!


*************************************************************

I promised you a Blog Candy celebration of the 10.000 hits at my blog - and here it is!... :o) Since I just looove Christmas, and I loove to make Christmas cards - I've included Christmas stuff to this candy, too!.. ;o) But with Valentine's Day coming up soon, I have also added some pink hearts and tags and some red hearts, flowers and roses... :o)

I want to give away this "Poinsettia and Boxwood" stamp set from Flourishes together with the other stuff in the photo: 18 DP with Christmas theme, 2 Distress Ink pads in the colours "Aged Mahogany" and "Antique Linen", 2 Stickles glitter glue in the colours "Diamond" and "Star Dust", Inkssentials white pen, 3 m. of red Velvet ribbon (20 mm), an umounted winter journaling stamp from Kreativ Hobby, 3 big and red flowers from Heidi Swapp, 3 red roses, 3 white tags, 3 pink tags, 1 package consisting heart shaped spangles/sequins, some pink and red heart shaped buttons, adhesive red hearts, a golden metal "thing" with hearts (quite invisble in the photo?..) and some "Made with love" charms...

To enter my blog candy:

- make a post in your own blog where you tell about my Blog Candy and link to this post. You can put the photo in your blog post, too.
- leave a comment to this post, telling me you want to enter!
- keep your fingers crossed! ;o)

This Blog Candy is open until midnight 13th of February, Norwegian time. I will pick a winner on Valentine's Day, 14th of February! :o) Good luck to all participants!!

117 kommentarer:

Joanna sa...

Neimen........Dette er jo en helt super Blog Candy Hege :)
Her MÅ jeg jo bare prøve lykken ;)
Hjertelig til lykke med så mange besøk, jeg ønsker deg 1 millon flere:)
Nå blir det full fart over til bloggen min for å spre ordet.

Klem fra Joanna

Aud Kirsten sa...

Gratulerer med så mange besøkende på bloggen din. En kjempeflott blog candy, vil jeg gjerne være med på den ;0)

Angella sa...

Jeg lukker øyan og krysser fingrer og tær:)

klem
Angella

Ida / Little sa...

Gratulerer så mye med så mange besøk på bloggen, der er vel fortjent. Og fyttikatta for noe sukkertøy du skal gi bort :)

Klem Ida

idaws sa...

Hei :) for en flott blog candy. kanskje æ e så heldig at æ vinn dennan åsså (A) ?

Lena Katrine sa...

Gratulerer så mye med 10.000 treff! Og for en stilig candy - klart jeg vil være med i trekningen av den! Link er lagt til hos meg!

Ha en fin dag videre ;o)

Gro sa...

Gjett om jeg vil være med!
Nå er det bare å krysse fingre og....tær for den som har lange nok...lol
Jeg forteller om candyen din jeg vet du.
ha en fin kveld.
Klem

Janne sa...

Klart en vil være med på en SÅ flott candy ;o)
Gratulerer med 10 000 besøkende
Legger en link på bloggen min jeg.

Solbjørg sa...

Kjempe flott Candy! Moro med så mange besøkende!

Ha ein flott kveld.

Solbjørg

Torill sa...

Så stilig candy!!!
Jeg er med!!! Jeg har en egen candybox på siden min, legger deg der jeg:-)
hei hopp!

Benedicte sa...

Hei, og gratulerer med 10 000 besøkende!!!

har laget et innlegg i bloggen min, + at eg har det i blogcandy-listen på venstre side i bloggen min.

klem fra Benedicte

Unni sa...

Åh så mye fint du har i blogcandyen din, liker såååå godt det julestjerne stempelet så jeg vil svært gjerne være med:)
Jeg har linket med bilde i siden på bloggen min.
Har kikket litt med det samme jeg var innom, var mye fint du har laget:)
Unni

Gro sa...

Oi dette var en utrolig flott blogg candy.
Gratulerer med over 10000 besøkende i bloggen din.
Dette var en kjempe fin blogg.

Klem fra Gro.

Jose' sa...

Congratulations from Holland with your blog visitors.
And what a nice blog candy!
Greetings,Jose'.

GryA sa...

Hei og grattis med så mange besøk. Veldig flott blogcandy som jeg bare måtte slenge meg på.

Takk for at du deler en så fin blogg!

Rita sa...

Gratulerer med mange besøkende, og flott måte å feire det på! jeg blir gjerne med i trekningen om den supre pakken din!

Ha en god helg, som snart banker på vår dør.

Heidi sa...

For en kjempebra Blog candy!!!
Gratulerer med mange besøkende i bloggen din.
Fingrer krysses. XXXXX

Inger Marie sa...

Så utrolig flott blog candy :)
Vil gjerne henge meg på den.
Krysser fingrene her!
Ønsker deg en flott helg
God klem

Anette sa...

Kjempeflott bloggcandy du har!! Og gratulerer med sååå mange besøkende!
Du ligger nå annonsert på bloggen min :)
Håper på vinnerlykke denne gangen, for den candy'en din vil jeg veldig gjerne ha!!!

MoooooN sa...

Hello! I've made a post about it in my blog: http://scrapmooooon.blogspot.com/2009/01/hege-annie-simonsen-14.html. Thanks for a chance to win!

Tanya

kotenok77 sa...

Hi!
Splendid candy!
http://kotenok77.livejournal.com/18874.html

Jannhild sa...

WOW, Hege Annie!! For en candy!!
Gratulerer masse med over 10000 besøkende!!

Jeg prøver lykken hos deg, og har fortalt i min blogg om denne flotte candyen!

Klem og ha en flott dag og en god helg!!
Jannhild

mellem sa...

Hei Hege-Annie!

Gammel arbeidskollega her :-) Gratulerer så mye med så mange besøkende i bloggen din. Blir gjerne med på trekningen :-)

Vi må få til et treff her i Tromsø snart, du hiver deg vel med?

Klem Ragnhild

Mariyca sa...

Congratulations with your blog visitors!

Eva sa...

Jeg har nettopp oppdaget bloggen din - og vil absolutt følge den videre! Gratulerer med alle besøkene, jeg tenker denne flotte blog candyen trekker enda flere i fremtiden!
Linker til deg på bloggen min.

Irene sa...

Jeg vil også gjerne være med i trekningen :-) God helg!

Bekkesverden sa...

For en helt utrolig flott blog candy!! Skønner ikke hvordan du kan gi bort alt derre! Krysser både fingrer og tær for at jeg vinner:D

lilly sa...

hei:) flott blogg du har ,mye flott her:) jeg har linket til innlegget;og har lyst å vere med i trekkningen om blog candy:)http://6922.vgb.no/

Deizee sa...

Hi! Your candy is fantastic!
Thanks for a chance to win it!
Posted about your candy in my blog: http://deizee81.blogspot.com/2009/01/14.html

fancyscrap sa...

Beautiful!! What a generous giveaway! Would love to be included. Thanks for the opportunity to win.
Posted about your candy in my blog
http://fancyscrap.livejournal.com/25207.html

Oxana

Baddie sa...

Her var det utrolig mye fint å se på. Synes esken og kalenderen du har scrappet var utrolig fine. Har laget et innlegg om bloggen din og bloggcandyen på bloggen min. God helg!

Eva Helen sa...

Wow her var det masse flott du vil gi bort.Det er jo kjempe snilt og gratulerer med så mange besøkene.Jeg blir med på blog candy og har skrevet om det på bloggen min.
Klem Fra Eva Helen.

Anita sa...

Gratulerer med et fantastisk antall besøkende på bloggen din!
Snillt med så fin candy!
Lykke til videre med bloggen!
Fingrene er krysset!
Anita=)

Аленка sa...

WOW! Its a super candy! I added a link to my blog: http://alyona4.blogspot.com/2009/01/14-hege-annie-simonsen.html

Annelies sa...

Congratulations on the hits! Great candy you've selected! Here's my link . Thanks for a chance to win! Greetings from Belgium, Annelies

Carina sa...

Jeg trekker et lodd og håper på det beste :)

Desiree sa...

Så fin candy du har plukket sammen! Gratulerer med de 10000! Klart jeg er med på denne!

God helg til deg!

Klem fra Desiree

Regina sa...

Congrats on your 10.000 hits and many more to come!
Thanks for offering up such wonderful blog candy it’s so generous of you! I have linked your candy in my sidebar and now I just have to hope to win!!!! Keeping my fingers crossed!

Kjellaug sa...

Prøver lykken jeg og og skal prøve så godt jeg kan å spre det i min nye og oppstarta blogg.

Siri sa...

Gratulerer så mykje med 10.000 treff! Og for en stilig candy - klart eg vil være med i trekningen av den! Link er lagt til hos meg!

"Hands to Work, Hearts to God" sa...

Hello from the Philippines! Thank you for dropping by my blog and inviting me over- you are the first Norwegian I've "met"! I'd love to win your blog candy and I've put a link to your blog from mine!

Dancing With The Stamps sa...

Congrats on your 10.000 hits!
Wow! What an awesome blog candy.
I posted a link on my blog.

Good luck to everyone and "Takk!"

Diane sa...

Beautiful...Please count me in. Thanks for dropping by my blog also.

Mayberry Magpie sa...

Thank you for visiting Mayberry Magpie and entering my drawing. It's been fun to meet so many new bloggers.

And I appreciate being entered into your wonderful giveaway!

Omi sa...

Congratulations from Russia!

I linked your candy as a gadget in my left side/ Thank you for a chance to win!

Linn Merethe sa...

Hei!
Jeg blir gjerne med på denne bloggcandyen:) Jeg har lagd et innlegg på bloggen min: www.linn-merethe.blogspot.com

Lori Roberts sa...

Count me in!

Cathrines-creative sa...

Hei, en lekker candy du har. Må jo bare prøve lykken her....
Tenk så mange besøk, kjempe morro...
Har linket til deg i bloggen min, så reklamen er i gang:-) hehe
Krysser fingrenen og håper på å bli trukket ut...
Kelm fra Cathrine

Cindy sa...

Love all your items!! Great blog candy. Thanks so much and hoping I win!!!

Guro`s side sa...

Hei! Kjempe flott blogg du har, og gratulerer så mye med de ti tusen besøkende:) Kunne veldig gjerne tenke meg og vinne disse flotte tingene! :)

Rosa sa...

Wow! How fun!! Yes, I'd love to win! Congrats on your accomplishment!

altermyworld sa...

what fun! thank you for stopping by and entering. i would LOVE to win your stamp goodies my ATCS would love you also. :)
pls add me
altermyworld(at)gmail.com

Bunny B sa...

This is lovely! Thank you!
http://bunnymoney9.blogspot.com/2009/02/blog-candy-goodness.html
bunnybx at gmail . com

~Vittory~ sa...

OMG!!!Such a lovely blog candy! May I join you too??? I'd love to win it.
With best wishes,
Viktoria
P.S.I've added link on my sidebar about your yummy candy!

Sena sa...

Fabby candy! Congrats on your hits! Thank you!! :)
http://senalovescandy.blogspot.com/2009/02/sweet-treasures.html
sena.sagani[at]gmail[dot]com

Linn sa...

wow 10 000 besøkende er utrolig imponerende Hege-Annie!
Kan jo hive meg på å håpe jeg er heldig!

Snuppelure sa...

For en utrolig lekker blogcandy, så snill du er :)
Jeg vil gjerne være med i trekningen :)

Jodi sa...

Congrats on 10,000 hits! What a great bunch of candy that would be more than welcome in my craft room :) I've added your giveaway to my blog. Thanks so much for the chance to win.

Jezz79 sa...

Hej,vilket absolut härligt candy!!! Jag har länkat med bild i min blogg och tar gärna en lott/Jessica

Nicole sa...

Congratulations on the hits, your blog is wonderful! Thanks for the chance to win!

Hoosier Hugs, Nicole

I already put you on my blog, too!

andersonartsonline.blogspot.com

I have blog candy every wednesday if you are interested!!

Sam sa...

what fab candy!! I could make some fabulous cards with this!!! I have put your link on my Candy sidebar!

guzya210 sa...

Hello!Congratulations on the hits! I've made a post about it in my blog: http://guzya210.blogspot.com/2009/02/blog-post_2514.html
Thanks. Gulnaz

ffroggie sa...

Gorgeous Blog Candy, and a beautiful blog to put it on :)

Vie Chaotique sa...

I sooo need to win this. Please join my giveaway too. I love Norway have travelled all over the fjords.

Mouse40 sa...

Hi, thank you so much for the chance to win your gorgeous blog candy. Congratulations on the 10000 hits!
Link to my blog:
http://mouse40.blogspot.com/2009/02/blog-post_7726.html

Connie sa...

For en nydelig blogg du har :-)
Gratulerer med så mange besøkende.
Vil veldig gjerne være med på den kjempefine Candyen din,
og lager et innlegg i bloggen min

Kukusinka sa...

Hello! I'm from Russia. Its a super candy! I've put a link on my blog http://kukusinka.blogspot.com/2009/02/blog-post_8361.html

mireia sa...

I want participate from Spain, and i post you in my craftblog.
My email is in my perfil of the blog.
Thanks

Nena sa...

Hi! I from Belorussia.
Possible me too to participate?
http://cifrovoefoto.blogspot.com/2009/02/blog-post_04.html

Nena sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
oheidia sa...

For en flott premie du gir bort! Jeg må jo bare prøve lykken!

Jeg har skrevet om bloggen din og lagt til bildet. Jeg har skrevet et langt innlegg om forskjellige blog candyer og du ligger som punkt 4 på lista mi - du finner raskt for jeg har lagt bilde av candyen ved siden av inlegget om bloggen din!

Таня sa...

It`s a wonderful candy! Thank you fore the chanse!

Eli Kristin sa...

Hei & hå, så herlig blog candy du har her da. Du er en stor inspirasjonskilde, mye flott å nyte her hos deg :) Gratulerer med så mange besøkende!!

Jeg har linket til deg her .. og du er klart med i blogglisten! ;)

Vibeke sa...

WOW for en utrolig lekker blog candy - klart jeg vil være med på muligheten til å kunne vinne denne!!! Har skrevet om deg i bloggen min - så da er det bare å krysse fingrene nå da:)

Анешка sa...

Hello, Hege-Annie! I’m Annie too 
I live in Uzbekistan, my country so long far from yours! And I will never can get this wonderful paper, stamps, ribbons etc in my native town ;( Thank you for this beautiful candy and chance to win it! I’m very glad to meet so talented creator like you:)

This is a link to my post about your candy - http://a-neshka.blogspot.com/2009/02/blog-post_8053.html

Alice sa...

Hi! Fantastic candy, thanks for a chance to win! I will post the photo under my candybar, is it good anyway?
bye
Alice

Maria sa...

For en nydelige Candy! *krysse fingrene* :D
Å gratulerer med 10'000 besøk! Det er jo helt utrolig mye da!

Sosa sa...

Hei på deg!
For en utrolig flott bloggcandy du har satt sammen! Jeg vil gjerne være med i trekningen, og har linket deg i bloggen min :)

texy texasgirl sa...

da prøver jeg lykken idet jeg kommenterer på det første blogg sukkertøyet.

din blogg er lagret på favoritter! Og du må gjerne innom min ferske blogg og hilse på!

Nora sa...

Kjempefint sukkertøy da :D Jeg har skrevet om det i bloggen min:

http://noraraaum.blogspot.com/2009/02/candy-time.html

Anne Marit sa...

Gratulerer med så mange besøkende på bloggen din. En kjempeflott blog candy, vil jeg gjerne være med på den.
Klem

Handeddowntreasures sa...

Hi there! I would love to be entered in your giveaway! I posted your picture and info on my blog. Thanks so much! Linda

Sharron sa...

What a sweet & lovely giftie!

Thank you for your giving heart!

trisha too sa...

Hello, Hege-Annie!
Your blog is delightful, and your candy is wonderful, and I thank you for the opportunity.

You are linked in my latest post at
http://easilyamusedhardtooffend.blogspot.com

:)

Natusik sa...

Vous avez un blog merveilleux et très agréable et très appétissants bonbons) Natalia
Mon Lien http://snatusik.blogspot.com/2009/02/blog-post_8590.html

SpiritMama sa...

What nice blog candy!
Thanks for including me in your giveaway!

Waxela (wa-shay-la)
SpiritMama
http://www.spiritmama-art.blogspot.com/

Bendichte sa...

Hei - da er den fantastiske røde blog candyen lagt til i min blog og jeg vil selvfølgelig være med i treknigen av denne!
Så her krysses fingre - ha en flott søndag!

Anonym sa...

What a wonderful candy! I dont have a blog but I try to win it too!
Wonderful blog you habve- I hope to get the chance to win
elma from germany

peggy apl sa...

hi! i've put a link and the photo of your marvelous blog candy on my blog. thanks for the chance to win!

IrkinA sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
IrkinA sa...

Hello from Moscow, Russia! Congratulations with your blog visitors. Your candy is beautiful! Would love to be included. Thanks for a chance to win it!
Posted about your candy in my blog: http://irkina.blogspot.com/2009/02/httphegeas.html

Irina

Tassutaapero sa...

Congratulations on the 10.000 hits! You have a wonderful blog and the blog candy is very nice too:) I´d really like to win it!

Integra sa...

Congrats on 10,000 hits! Thanks so much for the chance to win!I posted a link on my blog: http://integragm.wordpress.com/

Ivolina sa...

Congratulations with 10000 visitors.
Wonderful blog candy.
My link is here

Bluemoon sa...

Congratulations on your milestone number of visitors! What sweet candy you are giving away. bluemoonbynite at yahoo dot com

Doris sa...

here is my blog entry http://doris86place.blogspot.com/2009/02/cute-candy.html


cute candy!

Ginny sa...

Beautiful assortment ~ http://momcontests.blogspot.com/2009/02/scrappy-blog-candy.html

Abby sa...

Great candy! I don't have a blog.

Angelo sa...

Oj, jeg skjønner at det er lenge siden jeg har surfet rundt på bloggene. Denne har jeg faktisk ikke sett! Men selvsagt blir jeg med. Lager et innlegg øverst til høyre i bloggen min, der blir det liggende uten å forsvinne nedover i systemet når jeg legger inn nytt innlegg. :)

Og du? Gratulerer så mye med dine 10000 besøkende! Faktisk har du passert 12000 også når jeg skriver dette :) Du fortjener alle besøk du får, for du lager så masse nydelig!!!

Klem, Kristin :)

Karen L sa...

What wonderful blog candy! Please enter me...and I am keeping my fingers crossed!!

Тека sa...

Мммммммммммм... yummy!

jonaks sa...

yummy giveaway. posted your blog candy in my blog. hope I get lucky to be picked! its on the right side of my blog.

Fifi (Киска) sa...

What a great blog you have !!! Thanks for the chance to win some great candy! I've put a link and a picture to your candy in my blog.

Ania sa...

Congratulations :)))

Sweet candy ... :)))

Jelenka sa...

Wonderful candy! Thanks for the cahnce to win.
Greetings from Estonia.

Char- The Mad Shopper sa...

Nice blog candy. I posted your info on my blog:
http://papercraftspassiton.blogspot.com/
Please enter me in this giveaway.

Lydia sa...

Enter me please:)Th. u. Lydia#908:)

AngieHallHaviland sa...

YUMMY Blog CANDY indeed. How nice to have a second drawing....please include me :O)

Angie Hall Haviland
http://angiehallhaviland.typepad.com/angiesartfulllife/

Nikki sa...

Thanks For the Chance to win your Fantastic Yummy candy

Left a link at
http://graphixanddesign.blogspot.com/

Fiona Whitehead sa...

Yummy blog candy - love those inks - please enter my name!

Ksunya sa...

Hello from the Kazakhstan . Your candy is fantastic! I posted a link on my blog.

JACKIE sa...

Yummy blog candy - would love to win those inks, have linked back on my blog for you here, hugs Jackie xx

Anonym sa...

Her var det mye lekkert, og masse inspirasjon!
Gratulerer med så mange besøk,
og lykke til videre.
Blir gjerne med i trekningen :)
Ha en koselig helg!
*Ninni*

PatriciaH sa...

En fantastisk blog candy du bjuder på.
En jättefin blogg har du. Det är inte konstigt att du har så många besökare. Du är en stor inspiration.

Jag har länkat till din blog candy på min blog.

dolls123 sa...

Thanks for the chance. I don't have a working blog...yet

luckydolls123[at]verizon[dot]net

KV Creative Designs sa...

I like Candy that doesn't add to my waist! Thank you for the opportunity!
Happy New Year and Artful Blessings,
Kathryn

Gvendalen sa...

Yummy blog candy!
I've link for you on my side bar.
Thanks for the chance.