"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

torsdag 8. januar 2009

One Lovely Blog Award! :o)



Thank you very much Lynda, for this award! :D Always fun to get an award! I really appreciate it!! It makes me happy and I smile when I get one!! :)

I pass it on to these blog friends... :

- Angella -
- Caroline -
- Gro -
- Maya -
- Jannhild -
- Inger Marie -
- Marianne -

- Ingun -

Have a nice day, out there! :o) Here, it's all windy, snowy and cold outside! Glad I'm indoors right now!!..

10 kommentarer:

Angella sa...

Så snill du er... og i dag trengte jeg den:)
tusen takk!

klem
Angella

Boligfryd sa...

Så flotte kort du lager!
Takk for hilsen på min blogg. Jakken koster kr. 989,- og ventes inn neste uke.
Mvh Mona :)

Magny sa...

så koslig me hilsen fra deg...
tror vi har "hilst" på hverandre før, eg fortaled at eg har bodd i tromsø og da var vi på ferie i lyngen...

ingun som du gir award til, er da min kusine...

ha en fin dag,-
magny

Magny sa...

"hilst" i bloggen vel...

Guro sa...

Hei, og tusen takk for hyggelig hilsen. Det så morsomt når folk gir seg til kjenne, ellers vet en ikke om noen leser bloggen :0)

Gro sa...

Tusen takk for Awarden. Du er snill som gir meg den. Har alt gitt den videre.
Liker den nye headingen på bloggen din godt.
Har selv tenk jeg skulle forandre min, men det har ikke blitt noe av til nå.

CarolinesGlede sa...

:O hva er det jeg ser? mitt navn er skrevet!! :D jaahoo!! tusen tusen takk for award * glad *!

Maya sa...

Tusen tusen takk for awarden!!
Så koselig att du tenkte på meg!
Ønsker deg en riktig god helg,
klemmer fra Maya :)

Ingun sa...

Tusen takk for award.
God helg

Inger Marie sa...

Tusen tusen takk snille deg for awarden, ble utrolig glad for den :)
God klem