"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

torsdag 1. januar 2009

Topp 10 liste 2008 - Top 10 list, 2008

Godt, nytt år! :o) Jeg håper og ber om at det må bli godt, på alle måter! :o)
Her kommer min egen "ti på topp liste" over egne kreasjoner laget i løpet av 2008.

Happy New Year! :o) I hope and pray that it will be a good one! :o) Here's my "Top 10 list" from my own creations in 2008.












Jeg ønsker oss alle et godt, nytt og kreativt år, fylt med masse skaperglede! :o) Klemmer fra meg.

I wish us all a Happy New and creative year, filled with the joy of creating! :o) Hugs from me.

8 kommentarer:

Solveig sa...

Så mye flott!!
Jeg ønsker deg et riktig Godt Kreativt Nyttår!!

benedihs sa...

så fine kort du har laget

Benedicte

Joanna sa...

Heisann :)
Godt Nytt År med ønsker om god helse og masse kreativitet.

Nå er vi tilbake fra romjulsferie hos venner, og posten fra deg lå og ventet tålmodig hos naboen.
Tusen takk til deg Hege, avtrykkene er kjempeflotte.
Aquarel papirene er ikke kommet enda, men så snart jeg har dem kommer resten av dine;)

Stor klem fra Joanna

Marie sa...

Godt nyttår, Hege :-) Flott 10-på-topp-liste :-) Det var en super julegave, har fått klart embossingpulver hos ei venninne, så nå blir det snart flere distress-bakgrunner ;-) Klem

Inger Marie sa...

Godt nyttår til deg Hege-Annie:)
Så nydelige kort du har laget i 2008 :)
Gleder meg til å følge med i bloggen din utover i 2009:)
God klem

bente_me sa...

Her var det mye flott:) likte spesiellt godt det første røde julekortet og adventskalenderen din:)

Bev sa...

Wow, wonderful cards!!

hugs Bev x

Jannhild sa...

Hei på deg!
Godt nytt år til deg også!!
Nyyydelige kort du har valgt til din topp 10!! Du er kjempedyktig!!
Tusen tusen takk, Hege-Annie, for alle de flotte kommentarene du har gitt meg, både i bloggen og inne hos papirgleder! Ønsker deg alt godt for 2009, og gleder meg masse til å følge deg gjennom dette året også!!

Gode klemmer, håper du har det kjempebra, og god natt fra meg!!