"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

tirsdag 20. januar 2009

Two awards

I've got this "Nice blog award", from Joanna:




And this one, "Marie Antoinette award", from Angella:



Thank you soooo much, girls!! :)))

The rules for the "Marie Antoinette" award:

1. Link to the person who gave you the award
2. Nominate 7 more persons
3. Link the nominees and let them know about this award
4. Post the award on your blog

- and I pass the "Nice Blog Award" on together with the "Marie Antoinette award", to....:

Marie

Camilla (CamCams scrappehjørne)

Kari

Stempelguri

Lynda

Ewonne

MoooooN


HAVE A NICE WEEK!!! :o)

5 kommentarer:

HEIMLAGA sa...

Godt å høre du er forsiktig :) Jeg er bare hysterisk nå, for 1 januar brant nabohuset til venstre for oss og i går kveld brant det til høyre... Blir helt matt, for det er bare få måneder siden atelieret mitt brant ned, og det var 4 branner samme dag i gaten min.. Klart man blir redd... huff :) Nå går jeg og maser på alle, man kan aldri være forr forsiktig :) Håper du får en fin dag :) VyanMica :O)

MoooooN sa...

Wow!!! Thank you very much for this award... I'm very pleased...

Marie sa...

Tuuusen takk for alle awardene, Hege! Har endelig fått til å lage et innlegg på det :-) Puh, det var en del jobb gitt! Kan ikke love at alle awarder i framtiden blir publisert, det er så vidt jeg tar meg tid til å publisere det jeg lager.... Men nok en gang, utrolig koselig at du videresender awarder til meg :-) :-) :-)

Kari ♥ sa...

Tusen tusen takk søte deg Hege-Annie! Du har gitt meg så mange flotte awarder og kommentarer at jeg blir helt rørt!! Så utrolig koselig gjort av deg!
Ha en alle tiders uke!!
Mange klemmer fra Kari

Ewonne sa...

Tack så väldigt jättemycket för dina awarder ♥♥♥♥
Blev verkligen riktigt glad över den!
Kram Ewonne