"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

mandag 12. januar 2009

Whiff of Joy's first Stamp Kit - Elisabeth Bell Spring Club Kit

I visited Katharina Frei's blog this morning and read these exciting news that you now can pre order a WoJ Spring Stamp Kit. In fact, the first WoJ Stamp Kit: Elisabeth Bell Spring Club Kit. Here's a sneak peek:



Pre orders for the kit will be possible from Monday Jan. 12 until Monday Jan 26. After this period it won't be possible to order the kit.



4 kommentarer:

HEIMLAGA sa...

Hei kjære snille, omtenksomme, søte du :D Tusen takk for award og tuusen hjeertelig takk for det superflotte julekortet og stempeltrykkene jeg dessverre ikke fikk før i dag. Naboene kom med det i dag, det hadde gått i feil postkasse, og sønnen som hadde tatt inn posten, mens de var i syden i jula, hadde ikke sett at det ikke var til dem *passe lobotomert* Det var utrolig koselig å få en hilsen utpå nyåret likevel, og jeg ble oppriktig rørt over at du husket meg. Jeg selv har ikke fått sendt så mange julekort som jeg ønsket i år fordi jeg ikke har vert i form til å gjøre så mye jul - og det er jeg veldig lei meg for. Men jeg skal ta det igjen ;-) Tusen takk for at du er så snill og god! Gleder meg til å male stempeltrykk! De var skikkelig søte :O) Kjempestor klemm fra VyanMica

PS! Bloggen din har blitt utrolig flott!!! <3

Turid Mari sa...

Tuuusen takk før supert tips :D

Inger Marie sa...

Ta en titt i bloggen min :)
God klem

Desiree sa...

Skjønner akkurat hva du mener, det tar virkelig tid! Derfor blir det litt sånn oppsamlings utlegging iblant. Enkelte ganger når jeg får de samme så legger jeg bare til navnet der jeg har fått tidligere, eller så skriver jeg bare en liten notis at jeg har fått den før og takk og sånt. Men det aller viktigste som jeg synes da, er ikke at man legger de ut sånn, men at man takker :) Holder for meg i lange baner :) Så du skal bare slappe av og bruke energi på andre ting. Håper du snart blir bedre i hodet!

Klem fra Desiree