"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

tirsdag 3. februar 2009

Et nytt kort, endelig! - A new card, at last!

Ja, her kommer endelig et nytt kort fra denne kanten. Et bestillingskort er det, fra en meget hyggelig dame som etter å ha vært innom bloggen min, spurte om jeg kunne lage noe for henne. Og slike utfordringer sier jeg ikke nei til - det er bare gøy, så lenge tida strekker til! :o))) Hun ønsket seg noe i sarte farger og kanskje med engler på, til sin søsters 50 års dag.

Hva synes dere om resultatet?.. (Tidligere har jeg bare laget bestillingskort for personer innen familie og slekt). Kortet har nok ikke nådd frem til henne i posten ennå, så jeg er litt spent på hva hun vil synes!.. Jeg har laget ett kort til for henne, men det får vente til senere med å bli vist frem.

Takk så mye til Ingun for dette nydelige, søte og vakre englebildet ! :o)

Ha en fin dag! Her har jeg vært syk i det siste. Jeg pleier meg selv fortsatt frisk nå når formen er noe bedre, for å komme meg tilbake på jobb igjen!.. :o)


**********************************

At last, a card from me again. It's a card a nice lady who stopped by my blog one day, ordered from me. I couldn't say no to such a fun challenge! :o))) She wanted a card with light colours and maybe an angel on it, for her sister's 50th birthday. What do you think? (Earlier, I've only made cards for someone in my family). She hasn't received this card in the mail yet - it was sent yesterday, so I'm a bit excited if she is going to be happy with it!.. I have made another one for her, too - but it will have to wait a bit to be displayed.

Thank you so much to Ingun for this beautiful image with these adorable angels! :o)

Have a nice day! I have been ill lately and I'm still waiting to get back to work!.. :o)

5 kommentarer:

Bente sa...

Dettte kortet var helt fantastisk nydelig! Ingen tvil om at mottageren vil bli kjempeglad:=)

Mor Kari sa...

Se der er kortet til Jorunn jo! Det er bare SÅ nydelig. Ble veldig glad når postmannen kom i dag.

Maya sa...

Åhhhh dette er vakkert,Hege-Annie!!
Nyydelig englemotiv og lekre sarte farger!
Klemmer fra Maya :)

Marianne sa...

Gjett om hun blir fornøyd!!!!!!!
Dette var HELT nydelig!!!
Håper du er på bedringens vei.
God bedring fra meg.
Klemmer fra Marianne:)

Desiree sa...

Det var virkelig nydelig! En heldig mottager!

Klem fra Desiree