"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

mandag 16. februar 2009

In my mail box: Jeg har jo glemt å vise... ~ I forgot to show you this...

Se på dette flotte kortet jeg fikk av Ewonne, sammen med blog candyen jeg vant hos henne for ikke lenge siden!!... Hun lager de lekreste saker, og jeg ble så rørt da jeg åpnet postpakken og fant dette nydelige kortet sammen med premien jeg vant... Det varmer mitt hjerte sånn, å få et håndlaget kort!!... Bildet har jeg hentet fra Ewonnes egen blogg. Gjengivelsen ble bedre enn på bildet jeg tok - og så gjør det seg så godt med disse "rufsete" kantene fra Photoshop! Skulle ønske jeg hadde bedre tid til fotoredigering også..

Look at this beautiful card I received from Ewonne, together with the delicious blog candy I won at her blog!!.. She makes the most lovely creations, and it really touched my heart to find this wonderful card in the parcel... It love to receive handmade cards like this!!... The photo is taken from Ewonne's blog. So great with the dishevelled/shabby edges made in Photoshop! I wish I had more time for editing photos, myself..

Her er den lekre blog candyen jeg vant hos henne! Håper jeg får laget noe med dette snart ~ kan liksom ikke vente, men så skal tiden strekke til også da!..

Here's the delicious blog candy I got from Ewonne! I hope to create something with it, soon! I often wish a day consisted of more than 24 hours!..


Og her er den fine premien jeg fikk fra Sukkersøtt, i forbindelse med julekalenderutfordringen 2008! Hva fikk dere andre som vant da?... Nysgjerrig, hvem jeg??... ;)

Here's the great prize I got from Sukkersøtt, as one of the winners of the Advent Calendar Challenge 2008! What did you other winners get then?... Curious? Who? ME??... ;)

Jeg er dårlig i magen i dag.. :/ Har muligens spist noe jeg ikke har tålt så godt?.. Så her blir det avslapning i horisontal stilling en stund... Ha en fin dag og ei god, ny uke der ute! :)

My stomach isn't too well today.. :/ Maybe I ate something I shouldn't have?.. I will have to lay down and relax... Have a nice day and a good, new week out there! :)

2 kommentarer:

Maya sa...

Gratulerer med premien!
Ser virkelig digg ut,og for ett nyydelig kort du fikk!!!
Kos deg med premien,og så ønsker jeg deg en snarlig bedring!
Klem fra Maya :)

Ewonne sa...

Oj vad du vinner grejor!! En riktig turgumma :o)
Kram Ewonne