"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

søndag 15. februar 2009

Og ett til..! ~ And another one..!

Dette blir vel det siste for i kveld ~ "rykende ferskt"! ;) Stempelet er fra Sugar Nellie (Leanne Ellis Designs) og bærer tittelen "Choose". Det har jeg shoppet hos Funkykits. Jeg har også her fargelagt med Promarkers. + en god del glitterlim. Papirer fra Daisy D's. Prima blomster!! :)))

This will be the last one for today/tonight ~ it's so brand-new that the glitter glue hasn't dried yet! ;) The stamp is from Sugar Nellie (Leanne Ellis Designs) and carries the title "Choose". I bought it at Funkykits. I've done the colouring with Promarkers on this one, too. The DP's come from Daisy D's. Prima flowers!! :)))

Vises glitteret bedre på dette bildet?.. Håper det!.. Klikk på bildene for å forstørre, om ønskelig..

Does the glittery effect show better in this photo?.. I hope so!.. Click the photos to enlarge them, if you want to..

3 kommentarer:

Lisa Lectura Creations sa...

Adorable creation! The flowers and glitter are perfect!

Creative Blessings,
Lisa :)

Pia sa...

Fantastisk flot kort, lækre farver og pynt og det stempelmotiv er kanon

Maya sa...

Så produktiv du er da!
Nyydelige kort,Hege-Annie!!
Jeg sitter her og flytter rundt på tingene mine jeg...
Så måtte ta meg en bloggrunde :)
Lekre motiver,nydelig fargelagt og herlige detaljer!
Go`klem fra Maya :)