"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

lørdag 28. februar 2009

Today, I want to share this with you...:

I had lines from a song in my head, as I woke up this morning!
(~ It's a beautiful day!) :) Here it is:


"Love shine a light" ~ Katrina and the waves

Love shine a light in every corner of my heart
Let the love light carry, let the love light carry
Light up the magic in every little part
let our love shine a light in every corner of our hearts

Love shine a light in every corner of my dream
Let the love light carry, let the love light carry
Like the mighty river flowing from the stream
Let our love shine a light in every corner of our dreams

And we're all gonna shine a light together
All shine a light to light the way
Brothers and sisters in every little part
Let our love shine a light in every corner of our hearts

Love shine a light in every corner of the world
Let the love light carry, let the love light carry
Light up the magic for every boy and girl
Let our love shine a light in every corner of the world

And we're all gonna shine a light together
All shine a light to light the way
Brothers and sisters in every little part
Let our love shine a light in every corner of our hearts


And the video, if you would like to listen and watch.. I did. It was fun and I enjoyed it! :) :




Have a nice day ~ and a good weekend! I am staying home from work for a week now. Went to see my doctor yesterday and he reported me sick/ill. I am awaiting appointments at the physioterapist's.. and relaxing... because I really need it!.. :)

3 kommentarer:

Angelo sa...

Hei på deg, Hege! Nå er det lenge siden jeg har hatt tid til å kikke på alle dine flotte kreasjoner. Det er jo så masse fint du har laget. Du er så utrolig flink!

Her har vi en nydelig lørdag foran oss. Jeg sitter på jobb og gleder meg til å komme ut. Skal kose meg med en tur med valpen min. Hun kan jo ikke gå så langt enda, men hun elsker å være ute.

Ha ei koselig helg!

Klem, Kristin :)

Kim Piggott sa...

Such beautiful words.
I am so sorry that you are unwell I hope you feel better soon.
hugs
kim x

Inger Marie sa...

Hei :)
Ja bilde er bare så nydelig :)
Falt helt for det, tenkte rett og slett og kjøpe et av henne hvis jeg ikke er så heldig å vinne da..hihi.
I dag har jeg vært på jobb og merker at nå skal det bli deilig og sette seg i sofaen og slappe av :)
Håpet at jeg kanskje skuller orke å være kreativ, men ser det heller an imorgen. Har fått promarker tusjer i hus pluss mye annet digg så jeg burde jo bare kost meg glugg ihjel på hobbyrommet, men det er ikke mye tiltakslyst her idag.
Så kjedelig at du ike føler deg helt i form, men godt at du får fri for å ta deg litt inn igjen. Nyt dagene så håper jeg du er på bedringens vei snart :)
Ha en god lørdagskveld.
God klem