"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

mandag 23. mars 2009

Award


Se hva jeg har fått av Lynda! Sånn en koselig award! Tuusen takk til deg, snille Lynda!! Jeg setter veldig stor pris på det! STORE, VARME KLEMMER til deg! :)
Jeg vil sende denne videre til følgende, fordi de jevnlig er innom og varmer meg med kommentarer og gode ord! Hva ville vel mitt bloggliv vært, uten dere?.. :)

Look, what I received from Lynda! Such a lovely and heartwarming award! Thank you so much, kind Lynda!! I really appreciate it! BIG, WARM HUGS for you!! :)
I want to pass this on, to the following persons because of their support through visiting my blog frequently and leaving heartwarming comments. What would my blog life be without you?... :)



Ingun, Inger Marie, Angella, Yvonne, Gro, Maya, Marianne, Kim, Pia, May Bente, Caroline, Kristin + Camilla.

Ha ei ny flott uke! ~ Have another wonderful week! :)))

11 kommentarer:

Angella sa...

Denne satt jeg virkelig pris på å få.... Nydelig tekst på den:) Tusen Takk!

Ha en flott uke. Håper solen skinner hos deg også.
klem
angella

Pia sa...

Tusind tak for den fine award den er jeg rigtig glad for, du må have en dejlig uge
Knus Pia

May-Bente sa...

Tusen takk, jeg setter utolig pris på å få.
Ha en fantastisk flott uke du også!
Klem!

CarolinesGlede sa...

:D jeeeej !! Tusen takk for award! Så koselig :).. du er til kjempe stor inspirasjon, så du er en fast blogger jeg må titte innom :D
Ha en fin uke.. håper den blir knall :D

Camilla sa...

Tusen takk Hege! Så koselig:) Det er kjempehygglig med kommentarer:)
Vi hadde det fantastisk på messe og treff, og kurs! Gleder meg allerede til neste anledning til liknende;) Skulle fått til å treffes og scrappet litt sammen, og med Marie, vi som bor i samme by:)

Klem og tusen takk for award!

Kim Piggott sa...

Oh congratulations on your award and so well deserved!
Thank you so much for passing this to me I am so thrilled to receive this from you!
hugs
kim x

Maya sa...

Tusen hjertelig takk for prisen,Hege-Annie *Go`klem*
Så koselig att du tenkte på meg!

Her skinner solen,og håper den skinner hos deg også!
Klemmer fra Maya :)

Yvonne sa...

Tusen tusen takk, Hege! Det var kjempekoselig å få denne av deg:)
Klem:)

Gro sa...

Tusen hjertleig takk! Denne satte jeg veldig stor pris på. Du får den selvfølgelig tilbake!
Klem

Angelo sa...

Tusen, tusen takk for en herlig award! Jeg setter alltid pris på å motta utmerkelser, men noen varmer mer enn andre og denne er slik :) Jeg har lagt den ut på bloggen min nå!

Håper alt er bare bra med deg og sønnen din. Det er så kjedelig med sykdommer og ting som forverrer hverdagen unødvendig.

Her er alt nesten bare bra. Valpen har vært syk med blærekatarr, men det er forhåpentligvis snart over. Hun har også hatt kjempelange marker i magen, men der håper jeg at alt er bra nå. Skal ikke være lett å være liten valp.

Klem, Kristin :)

Inger Marie sa...

Tusen takk for award.
Denne satte jeg stor pris på. alltid kjekt å få award :)
Håper du har det bra. Har ikke fått sendt noe til deg enda, men det kommer noe etter hvert.
God klem fra Inger Marie