"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

lørdag 21. mars 2009

Basic Grey Challenges #27

Et kort til Basic Grey Challenges #27 - texture. Kanskje vanskelig å se, men her er tekstur, både på hjørnene med hjerter, firkanten i midten med det røde hjertet og på papirstrimmelen under stempeltrykkene. :) Stempler fra Whipper Snapper, Kort og Godt (sangteksten) og Stempelglede (Varme gratulasjoner). Mønsterark fra Basic Grey.

A card for Basic Grey Challenges #27 - texture. Here's texture on the corner embellishments with hearts, the square with the red heart and on the tiny piece of papers placed under the stamped images. :) Stamps from Whipper Snapper, Kort og Godt (a Norwegian song - It starts something like this: "The first song I got to hear, was my mother's song by the cradle...") and the sentiment at the top, from Stempelglede (it says "Warm congratulations"). Design papers from Basic Grey.

Nærbilde av det søte baby bamse motivet.

Close up, the cute baby teddy bear image. :)

16 kommentarer:

Pia sa...

wow super kreativ du er, flot kort med mange fine detaljer

Hege sa...

Detaljrikt og nydelig kort du har laget her.

May-Bente sa...

Åååå, dette likte jeg utrolig godt, det var nyydelig!
Klem!

Christine sa...

Beautiful card & great colour combo
love it all.

Christine xx

Kim Piggott sa...

Oh my goodness this is just fabulous!
Such a gorgeous image and so perfectly coloured!
Such stunning detail and wonderful design!
hugs
kim x

♥ Lydia ♥ sa...

A beautiful card!! ♥

NormaJean sa...

Oh your is Beautiful!!!!

Gayatri sa...

Awesome card. Great colors.
Gayatri

Lisbeth sa...

Dette var nydelig, du er utrolig kreativ!!!
Klem

Lisa Graves sa...

Beautiful card!

joey sa...

Hiya your card is gorgeous, super cute image and I love the details. Joey.x

Rica sa...

Fabulous baby card - wonderful layout and colours and your details are stunning.
Thanks for joining in at BG.
hugs Heather xx

Bev sa...

Adorable! Love those pretty papers and darling image x

Chris sa...

A stunning card and I love all the textures and details you added! Such a cute and beautifully coloured image too. Thanks for joining the BG challenge this week. Chris x

Monica Anderberg sa...

Wow, what a cute card! I really love the colors. Very nice!

BR/ Monica at scrapoleket.blogspot.com

HEIMLAGA sa...

Sukk så hærlig ♥ smelt... Ja jeg hadde dag den 19, men orket ikke feire noe særlig pga formen :) må ta det igjen *lol* Merker litt bedring av medisiner, men det går sakte fremover. Men har i det minste fått igjen lysten på scrappingen, så nå er det kun kreftene jeg venter på - jeg er så lei av å være trøtt. Går glipp av så mange kort :O) Men jeg koser meg med bloggrunder så lenge, er så mye vakkert der ute at jeg blir helt ør. Bare synd at jeg ikke alltid orker å legge igjen spor etter meg, men prøver så ofte jeg kan :) Er du marsbarn du også? Fisk? :D