"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

onsdag 4. mars 2009


En rose til dere. ~ A rose for you. <3


Det er min 35 års bursdag i dag - hvilket minner meg om at jeg må oppdatere profilen min med å legge til et år i alder. Som tiden flyr!... Tuuusen hjertelig takk for gratulasjonene, til dere som har husket meg!! :) Noen større feiring blir det vel ikke før nærmere helga, tidligst. Ha en fin kveld! *Tuusen takk klemmer* :)))

It's my 35th Birthday today - which reminds me I have to update my profile and add another year! Time flies!... Thank you soo much to you who have remembered me!! :) Have a nice evening! *Thank you hugs* :)))

14 kommentarer:

Ewonne sa...

Stort Grattis till dig på din stora dag!!!!
Hipp, hipp hurra ♥

Aud Kirsten sa...

Gratulerer så mye med dagen! ;0)

CarolinesGlede sa...

WOOHO * blåse i partyfløyta *
GRATTIS så mye med dagen!! Håper den har vært fin og at det fortsatt blir en koselig kveld :D !!

Mange bursdagsklemmer fra meg :)

Gro sa...

Hipp hipp hurra for deg og dine 35 år!
Stor Gratulasjonsklem fra meg til deg!

Ida / Little sa...

HIPP HURRA!! :) Gratulerer så mye med dagen :) Håper du har hatt en toppers dag med masse kos :) Klem Ida

Stempelguri sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Stempelguri sa...

Gratulerer så masse med dagen!!
Håper du har hatt en fin dag, og at du får en koselig feiring til helga!
Klem, Cesilie :o)

Angelo sa...

Grattis igjen, Hege!

Klem, Kristin :)

Kirsten sa...

Gratulerer så mye med dagen, Hege-Annie! Håper dagen din har vært akkurat slik du ønsket deg!

Så koselige bilder du har lagt ut i bloggen din også! Det er dessverre litt for lenge siden jeg har vært innom deg nå... Døgnet har altfor få timer innimellom...

Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg. Det varmer langt inn i hjerterota!

Ønsker deg en riktig fin fortsettelse på uka!

Klem fra Kirsten

May-Bente sa...

Gratulerer så mye med dagen, Håper du får en flott feiring!!!

Hipp, hipp hurra!!
klem:)

Kim Piggott sa...

HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!!!
Wishing you a wonderful day!
hus
kim x

Camilla sa...

Gratulerer så masse med dagen!!! :)

mellem sa...

Gatulerer så mye med gårdagen, håper du hadde ei fin feiring :-)

Gro sa...

Og i dag har jeg en award til deg.
Klem