"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

torsdag 26. mars 2009

Jeg har blitt tante igjen! :-)

(Anne Geddes).


I går ble jeg tante igjen! Min bror Lars og hans kjæreste Camilla, fikk en liten gutt! :) De var begge skråsikre på jente, men så feil kan man altså ta! ;) Babygutt kortene jeg har laget i det siste kommer godt med nå! Min søster får også en gutt i juni. Rene baby-boomen hos mine søsken i år, jo! ;) Bilde av det nye tilskuddet i slekta, får komme senere når jeg har et å vise! :)

Yesterday, I became auntie again! My brother Lars and his girlfriend Camilla, got a little baby boy! :) The parents were sure it would be a girl, and they were wrong! ;) The baby boy cards I have made lately are really useful now! My sister will get a boy too, sometime in June. A "baby-boom year"! ;) I will have to post a photo of the little one later on, when I have one to show! :)

6 kommentarer:

Angella sa...

Gratulerer Hege- Annie... Så gøy å bli tante til en liten gutt. Gleder meg til å se bilde av den lille:)
klem
Angella

HEIMLAGA sa...

Gratulerer som tante :) så koselig! Gleder meg til å se både kort og bilder :D stooor vårklem og solskinn fra VyanMica i Bergen

Kim Piggott sa...

Oh congratulations Auntie Hege!
hugs
kim x

L.Nielsen (Lynda) sa...

grangratulations Hege... It's so fun when little ones are born. Everything so fresh and new.
Please give my congratulations to the proud parents as well. =)
So exciting!
Hugs
Lynda =)

May-Bente sa...

Gratulerer så mye.. det er artig å være tante.
Ha en flott helj!
Klem.

Turid Mari sa...

Gratuleeere, Hege :)
Så koselig!! :D
Håpe du får ei fin helg!
God klem!!