"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

søndag 1. mars 2009

Keep your dreams alive



Intet kort, men et bilde jeg må ha funnet på nettet et sted, på ett eller annet tidspunkt. Har hatt litt opprydding i bildefiler i dag og slettet unna en del. Ville bare dele denne - aner ikke hvor den er fra. Fin iallfall, ikke sant? :)

Her skinner sola i vinduskarmen ~ og hadde jeg hatt den katta jeg så inderlig ønsker meg, hadde den nok malt som aldri før!! God søndag!


No card, just a photo I must have found on the internet somewhere, sometime. I have been re-organising photo files and deleted something. then I found this, and wanted to share. Nice, isn't it? :)

It's a sunny Sunday here with me! :) Have a nice day!

4 kommentarer:

Yvonne sa...

Skulle ønske jeg hadde litt sol også... Heldiggris:)
Ha en fin søndag:)
Klem, Yvonne.

Angelo sa...

Kos deg med sola di, Hege! Her har vi grått vær, men heldigvis greit nok. Vi fikk oss en grei tur med vovsene!

Jeg håper du er ved godt mot til tross for sykemelding. Jeg har en award til deg i bloggen min som kanskje kan hjelpe på humøret :)

Klem, Kristin :)

Kim Piggott sa...

So beautiful and such a lovely verse!
hugs
kim x

Pia sa...

Wow hvor lækkert i dejlige farver