"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

onsdag 18. mars 2009

Sukkersøtt #32 ~ bidrag 2

Mitt bidrag 2 til Sukkersøtt #32.
Blant alle mønsterarkene mine fant jeg i går dette blomstrete fra foof-a-la, som har alle fargene som inngår i fargeutfordringen hos Sukkersøtt. Og da måtte jeg bare lage ett kort til! Får håpe at den lyse bakgrunnen på arket godtas. :) Det prikkete, lysblå arket er fra MME.

Motivstempel fra Sugar Nellie, Leanne Ellis Designs. Tekst fra Whiff of Joy. Hjerter fra Toves Design. Fargeleggingen er gjort med Promarkers og litt skimrende rosa kritt (på jentas kinnben). Distress Ink, Vintage Photo, langs kanter.

My 2nd entry for Sukkersøtt #32.
Yesterday, I discovered I had this design paper from foof-a-la, with colours that match the colour challenge at Sukkersøtt this week - and I just had to make another card with it! :) The dotted, light blue DP is from MME.

Stamps from Sugar Nellie - Leanne Ellis Designs, Whiff of Joy and Toves Design. I've used my Promarkers for colouring + a little bit of pink pearlescent chalks (as "rouge" on the girl's cheekbones). The edges have "tasted" Distress Ink, Vintage Photo.


Nærbilde av det stemplede motivet fra Sugar Nellie/Leanne Ellis Designs.

Close up photo of the Sugar Nellie/Leanne Ellis Designs stamped image.


Jeg ønsker meg iallfall VÅR! Her i Tromsø har det snødd over 30 cm fra i går til i dag morges! Og det snør ennå litt, innimellom, i dag!..

I wish for SPRING to come soon! Here in Tromsø it has snowed over 30 cm from yesterday until this morning - and it's still snowing now and then, today!..

Ha en fin dag! :) ~ Have a nice day! :)

14 kommentarer:

May-Bente sa...

Kortet ditt ble kanon flott; perfekt!!!
Klem!

Jannhild sa...

Nydelig flotte bidrag, dette og det under!! Herlige :)

Lykke til!

Klem fra Jannhild

Pia sa...

wow hvor er det et super nydeligt kort

L.Nielsen (Lynda) sa...

oh Hege, this is beautiful!!!
I just love it.
Hugs
Lynda =)

Hege sa...

Kjempelekkert!

Her i Trondheim har det sluddet og regnet i dag... Så støtter deg definitivt i ønsket om VÅR!

Lisbeth sa...

Tusen takk for en hyggelig kommentar i bloggen min.I dag har vi et utrolig nydelig vår vær, med masse sol,skjønt!
Forøvrig er kortet ditt helt nydelig,et flott bidrag til utfordringen...Lykke til!
Klem

Gro sa...

Lekkert!
Du er flink til å fargelegge!

Nina sa...

Nydelig! Har kikket nedover i bloggen din. Så mye lekkert du lager. Likte spesielt godt dåpskortet.

Inger sa...

Så stilig og kult kort!!!
Nydelig fargelagt :)

Kim Piggott sa...

Oh wow this is so beautiful!
Love your stunning card!
hugs
kim x

Kortmanitove sa...

Dette ble da kjempeflott! Masse koselige detaljer, og det stempelmotivet var søtt...
Her på Nodmøre så er det helt bart og regnevær; vet ikke om det er så veldig mye bedre da... Kos deg med snøen!
Tove

Maya sa...

WOW!!!
Dette var knall lekkert,Hege-Annie!!
Så herlig det motivet,tror jammen jeg må kjøpe meg det,altså :)
Kortet under her er også nyydelig!
Klem fra Maya :)

Hanne sa...

ÅH, så fint dette var! Så flotte papirer du har brukt, og det stempelet er nuuuudelig! Har nettopp fått det i hus selv, men nå er det så mange stempler som jeg klør etter å ta i bruk, og jeg er altfor treg...

Dette var i hevrt fall nydelig malt!
Klem klem :)

Monika sa...

Veldig fint kort! Kjempefint stempel, og fløtte mønsterark!!