"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

fredag 13. mars 2009

Forsbakk's Ting & Tang DT card ~ Whiff of Joy, spring stamp

Jeg har i kveld laget dette kortet for Forsbakk's Ting & Tang. Stempelet er fra Whiff of Joy sin vårkolleksjon 2009, som ventes inn i nettbutikken til Cesilie Forsbakk en av de nærmeste dagene. Er hun ikke søt?.. Ikke typiske vårfarger jeg har valgt her, men følte for blått med litt lilla i dag (og så jeg som i grunnen ikke er så glad i lilla - men elsker blått!). Jeg har fargelagt med Promarkers og kritt med skimmer i. Mønsterarket er "Deborah", fra Melissa Frances. Blingen er fra Kaisercraft. Stickles glitterlim "Diamond":)

I've made this Forsbakk's Ting & Tang DT card tonight. The stamp is from Whiff of Joy's spring collection 2009 - and is expected to arrive these days in Cesilie Forsbakk's webshop. Isn't she cute?.. I haven't chosen typical spring colours on this card because I felt more like blue with a little purple/lilac today! (I am not a big fan of purple and lilac, but I just love blue colours!). The colouring is done with Promarkers and I'kan'dee pearlescent chalks. DP is "Deborah" from Melissa Frances. Kaisercraft rhinestones. Stickles "Diamond". :)


Nærbilde. ~ Close up.

Flere nyheter fra Forsbakk's Ting & Tang: Nye stempelsett fra Stempelglede er også underveis og ventet inn hos Forsbakk's Ting & Tang med leveringstid i slutten av april. De kan forhåndsbestilles fram til 15. mars klokka 15. Sjekk ut inspirasjonsbloggen til Forsbakk's Ting & Tang ved Stempelguri/Cesilie Forsbakk for en sniktitt og nærmere informasjon. :)

More Forsbakk's Ting & Tang news: New sets with stamps from the Norwegian Stempelglede is also arriving, with expected delivery late April. They can be pre-ordered until 15th of March in the webshop. Check out Stempelguri/Cesilie Forsbakk's inspirational blog to get a sneak peek. :)

2 kommentarer:

Angella sa...

Hei vennen!
Så heldig du er som er DT medlem og får gjort så mange flotte kort i tillegg... Herlig kort...Jeg har også disse stmplene, men har ikke rukket å få montert dem ennå.
ER innom for å ønske deg en god helg!

klem
Angella

Marie sa...

Så fine kort du har laget siden sist jeg var innom bloggen din :-) Herlige fargekombinasjoner!! Ja, jeg gleder meg til scraporama, det hadde jeg aldri trodd jeg skulle få vært med på noe sånt... Ha en riktig god helg :-) Kos