"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

onsdag 15. april 2009

In my mail box: Jeg må bare vise... - I just want to show...

...disse to helt aldeles nydelige kortene jeg var så heldig å få i posten like før påske. Dette første kortet har Inger Marie laget. Hennes kort har jeg beundret lenge. - Allerede før jeg skaffet meg egen blogg, måtte jeg bare innom og kommentere hennes kreasjoner! :-) Fargeleggingen på dette motivet er bare helt enestående!... Jeg er veldig glad i kort i bruntoner/hvitt/beige. Og overveldet av å få noe slikt som dette! ♥ Tuusen hjertelig takk, nok en gang, Inger Marie - for både kortet og det flotte stæsjet som fulgte med!!! ♥ :-)))

...these beautiful beautiful cards I received in my mail box before Easter. Lucky lucky me! This birthday card is made by Inger Marie. I have admired her creations for so long now! I'm overwhelmed she gave me this - such kindness!.. Her colouring on this image is stunning!... I love it - and such a wonderful design with lovely details!.. :-)))
♥ Thank you so much, Inger Marie!! ♥


Denne herligheten kom til meg sammen med en blog candy jeg var så heldig å vinne hos Stacey. Sånn en hyggelig jente! Vi har mailet litt frem og tilbake. :-) Liker så godt de friske fargene på dette kortet, designet og det herlige motivet! Kjempesøtt! Og nydelig fargelegging!!.. Jeg synes sjøl fremdeles det er litt vanskelig med mine egne Pro Markers og øver stadig..! Så da må jeg bare beundre bruk av Markers som gir resultater som dette, slik Stacey har fått til!! :-)))
♥ Tuuusen hjertelig takk, Stacey!! ♥

This gorgeous beauty came to me from such a very nice girl - Stacey, together with a blog candy I was very lucky to win on her blog. I love the fresh colours, the great design and the lovely image on this card. She's adorable! :-) Wonderful colouring!!.. I'm still struggling with my Pro Markers and just have to admire colouring like this, done with Markers! :-))) ♥ Thank you so much, Stacey! ♥

4 kommentarer:

May-Bente sa...

Fullstendig enig med deg, 2 herlige kort!!
Klem:))

Gro sa...

Jeg henger meg på. Nydelige kort!
Tusen takk for den hyggelige overraskelsen som ventet meg da jeg kom fra ferie. Jeg ble kjempeglad!
Du skal nok snart få se motivene i bruk
Klem

Marie sa...

Signerer de andre, du har fått to herlige kort, heldiggrisen :-)Camilla og jeg skal treffes hos henne i morgen kveld, ble avtalt i går så vi var litt impulsiv :-) Så hvis det passer for deg, kan du jo hive deg med?? Hadde vært så koselig!! Klem

Angella sa...

Har du hatt bursdag...? Det var ikke jeg klar over:)
Gratulerer med dagen. Så nydelige kort du har fått!

klem
Angella