"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

torsdag 9. april 2009

Påskepyntet eggekartong

Jeg fikk kjapt påskepyntet denne eggekartongen som er fylt med kinderegg. Har overrakt den til min sønn. Han ble veldig fornøyd! ;-)

This Easter decorated Egg Box was made in no time! I filled it with Kinder Surprise Eggs and gave it to my son. He was very happy with it! ;-)

Papiret er fra Crate Paper. Pynten er fra Nille og Prima.

The Design Paper is from Crate Paper. Flowers and eggs from a local store called Nille + some Prima flowers.

10 kommentarer:

May-Bente sa...

Kanon lekker!
Så herlig pyntet, tenker din sønn var fornøyd nå ja, Kinderegg å greier.
Ha forsatt en god påske.
Klem:))

Angella sa...

For en idé Hege Annie... Nydelig!
Kan tenke meg han ble glad... Her hjemme har ikke jeg tenkt på påskeegg ennå, men det er åpent på lørdag:)


Påskeklem fra Angella

Ewonne sa...

Den blev jättevacker!!!

Glad påsk ♥

Hanne sa...

Den ble jo kjempeflott, Hege-Annie, tipper poden ble glad & fornøyd, ja :) Jeg tok vare på en sånn grønn en jeg også, skar til papir tilogmed - men der står den fremdeles. Og det får den gjøre, for nå skal jeg ta litt ferie fra kort og papir...

Ønsker deg en superfin påske, håper dere får litt sol og varme og gode dager!
God klem fra Hanne:)

Rita sa...

For en flott påskegave, nydelig pyntet!
Fortsatt god påske :o)
Rita

Pia sa...

wow sikke blomster flor, super lækkert. Du må have en god påske

Lisbeth sa...

Ja, denne var bare så skjønn!!! Ikke rart at han ble fornøyd med dette påskeegget og på toppen av det hele så inneholdt det kinderegg...han må jo ha kost seg skikkelig!
Masse påskeklemmer fra meg.

Stempelguri sa...

Så søt gave da :) God påske til deg også ;) Håper du fikk varene før posten stengte!!
Klem, C

Stacey sa...

What a gorgeous idea! I bet your son loved it :o)

By the way, the exact wording in English is Egg Box! Not very exciting is it?! ~♥~

Kim Piggott sa...

Wowzers Hege this is just magnificant!
Know wonder your son loved it!
hugs
kim x