"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

fredag 22. mai 2009

Glimmer mist sommerfugl kort

Jeg har lekt meg litt med glimmer mist i dag og laget dette enkle kortet. Farger her er Candy Apple Red og Suede.

I have played with glimmer mist today, and here is one result - a simple butterfly card. Mist colours: Candy Apple and Suede.


Ha ei god helg! - Have a nice weekend! :)

4 kommentarer:

Astrid sa...

Så stilig dette ble!! Har aldri prøvd meg på glimmer mist, men har sett så mye flott med det i det siste så nå skal jeg gå til innkjøp av noen flasker. Gleder meg til å teste det ut:-)
Dette kortet viser hvor enkelt en kan gjøre det og hvor flott resultatet kan bli.
Ønsker deg en strålende fin og koselig helg:-)

Klem fra Astrid

Lisbeth sa...

Helt enig med Astrid, det er virkelig stilig med glimmer mist, tror jammen meg at det må prøves engang,hm!!!
Ønsker deg en riktig fin,fin helg!
Klem,))

Kim Piggott sa...

Oh this is just beautiful Hege!
Oh I so love glimmer mist and your card is stunning!
hugs
kim x

Maya sa...

Åhhhh himmel og hav,noe så utrolig lekkert!!
Nyydelige farger og så lekkert med den lille sommerfuglen på den store!!
Klem fra Maya:)