"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

fredag 8. mai 2009

Kristines blog candy


Kristine M. Biseth har denne fine candyen å by på - i forbindelse med at det skjer veldig mye gøy for tiden, som hun sier det selv. Les mer i den flotte bloggen hennes. :)

Kristine M. Biseth has this candy on offer - she is generous these days because of "much fun stuff happening right now", as she puts it herself. Read more about it in her great blog. :)

*********************************************************

Jeg kommer selv til å friste med et aldri så lite bloggsukkertøy selv, i løpet av helga en gang. Jeg har oppdaget at jeg har passert 20.000 treff på bloggen allerede! Og vil i den forbindelse gjøre ære på dere som besøker meg i denne bloggverdenen. :)

I will be back with a little candy myself sometime this weekend, as my hit counter has passed 20.000 already! That will be my way of telling you I appreciate your visits and comments in this blog world! :)

2 kommentarer:

Astrid sa...

Har sittet og kikket gjennom bloggen din på alt det fine du har laget:-)
Nydelige fargekombinasjoner og fargelegging/maling av motivene.
Konvolutt kortene dine er kjempefine!!
Ønsker deg en god helg!

Klem,
Astrid

Meretekj sa...

heia.

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min,-
når det gjelder telleren så var det en kjempeide at jeg kunne starte der den stoppa....
Så nå har jeg fiksa det,klem fra meg.