"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

fredag 1. mai 2009

Kort publisert i Ett Trykk 2/2009

 
Posted by Picasa
Dette kortet ble publisert under nyfødt temaet i Ett Trykk 2/2009. Første gang jeg har noe på trykk noe sted! En god stund siden jeg laget kortet, mtp (med tanke på) Ett Trykks sperrefrist på 1 mnd for publiserte bidrag - og innsendingen som skjedde i god tid før selve bladet kom. Kortet var et bestillingskort, hvor bestillingen kom fra en meget hyggelig bloggdame! :) Nå kan jeg endelig vise det fram! Stempler fra Magnolia, fargelagt med ProMarkers.

This card was published in Ett Trykk 2/2009, under newborn theme. My first card to be shown in a magazine! It's been a while since I finished it and it was ordered by a very nice lady who stopped by my blog one day! :) Finally, I can show it to you, as it's been a month since that particular magazine came for sale. Stamps from Magnolia, coloured with ProMarkers.




Her er innsiden av kortet, som for øvrig har masse glitter på seg. Det vises jo ikke så godt da alltid, glitter, på bilder!..

Here's the inside of the card, which has a lot of Stickles glitterglue on it! Unfortunately, it doesn't show that well in all photos, always, as you know!..

******************************************************
Ha en god langhelg, nå som det er fredag og 1. mai! Kos dere, både inne og ute, alt etter som. Her skinner sola og dagen i går var en flott og varm vårdag her i Tromsø! Fortsetter det, kan jeg kanskje ta noe av eksamensjobbingen ute i friluft. :)

♥ Tusen takk for alle kommentarer på forrige innlegg!! Det varmer mye mer enn dere kanskje tror!! Setter kjempestor pris på all respons jeg får! ♥

Here in Norway 1st of May is day off from work. Which means a long weekend. Enjoy your weekend wherever you are in the world and whatever you do! Have fun! The sun is shining - yesterday was a really good, warm day of spring here in Tromsø! :)

♥ Thank you so much for all the comments on my two first envelope cards! It warms my heart more than you might think it would!! I appreciate feedback a lot! ♥

12 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Å vad mycket fina kort du gör, skulle kunna stanna hela dan och bara titta!
Ha en bra helg!

May-Bente sa...

Et nydelig kort var det!!
Gøy å se det i bladet, Ett trykk også. Det er så gjennomført og skjønt. Masse flotte detaljer.

Ha en flott langhelj:=)
Klem:))

Lisbeth sa...

Helt enig med min søster May-Bente, kortet er helt nydelig!!!
Kjempemoro når det kommer på trykk.
Masse 1.Mai klemmer er sendt deg!
Ps.Tusen takk for alle dine hyggelige kommentarer til mine innlegg i bloggen min.

Kim Piggott sa...

Oh this is so beautiful!
Congratulations on this being published!
Have a lovely weekend!
hugs
kim x

Sissen sa...

Grattis med å bli 'publisert', så morro! :) Virkelig søtt kort..

Ingun sa...

Nydelig kort, veldig kjekt å komme på trykk.
Du Skulle vert på trykk for lenge siden.

Ha ein god 1 mai

Marie sa...

Hei, dette kortet så jeg i ett trykk, ja :-) Kjempemoro :-) Et skikkelig søtt kort!

Har avtalt med Camilla kl 19 på søndag. Hun skal prøve promarkerne :-) Du kan jo ta med det skilpaddestempelet, så kan jeg trykke litt? Ellers kan du jo ta med litt glatt kartong hvis du vil, så kan du stanse ut noen former med spellbinder'n?

Marte sa...

Hei Hege-Annie! Tusen takk for kjempekoselig kommentar! :) Det setter jeg stor pris på..

Ang. den hengeren - så var jeg sikker på at jeg skulle klare å finne den på bikuben sine nettsider, men den gang ei. Nå har jeg lett overalt, også på sider jeg ikke handlet den fra..Desverre så vet jeg ikke, men jeg pleier å ringe bikuben å høre - for ofte sitter de på ting som ikke ligger i nettbutikken, og da sender de gjerne... :)

Ha en fin søndag du også!

Marte sa...

...og distrè meg glemte helt å kommentere det utrolig søte babykortet. Så det i ett trykk, og har beundret det lenge! Konvoluttkortene dine i forrige innlegg er også helt RÅ! Hvor finner jeg målene til det kortet? :)

Klem igjen

Claudia Rosa sa...

ohhhh.. my what a beautiful blog you have!
and your cards.. wow.. i love it!
Congrats on beeing published in Ett Tryk gosh i love this magazine!

i totally feel with you :-)
well deserved your card is sooo beautiful
hugs
claudia

chatrine sa...

Heihei!
Tusen takk for koselig hilsen i min blogg!
Så innmari flotte kort du lager!
Jeg har aldri prøvd meg på kort... Kansje en dag;)

jeg skal si litt mer om det bloggetreffet i bloggen min en dag, og du er hjertelig velkommen! jeg kjenner faktsik bare ei av bloggerne selv, så det skal jo bli gøy å bli kjent med nye folk:)

Ønsker deg en flott ny uke!
Klem fra Chatrine:)

Lainy's Little Blog sa...

Gorgeous card Hege. Congratulations on it being published. Have a great weekend. Hugs, Lainy xxx