"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

fredag 19. juni 2009

Blog candy hos Stempelguri/Cesilie Forsbakk!! :)

Denne herlig lekre og sommerlige blog candyen kan du delta i hos Stempelguri/Cesilie Forsbakk. Hun driver nettbutikken Forsbakk's Ting & Tang, som jeg er så heldig å få lov til å være DT medlem for, sammen med Bente og Cesilie selv.

Denne candyen pågår bare frem til mandag 22.juni, så her gjelder det å henge seg på raskt - ta turen innom og les hva du må gjøre for å være med!! :)
Jeg er ikke med i candyen, men sprer det glade budskap for å friste dere som stikker innom meg, til å være med!! :)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket fina saker du gör. Var har du köpt din fina personliga stämpel?
/Birgitta

lori vliegen sa...

thanks so much for the beautiful award!! i've been moving into a new house this week, and your kindness through your award and comment on my blog has made my day! your paper creations and cards are beautiful! :)

Angella sa...

Hei snuppa....
hvordan er formen...ikke noe kort fra deg i dag heller:(
...håper du bare ikke har dratt på ferie uten å si fra, hehe:)

Jeg har en utfordring til deg i bloggen min...tør du?

Angella

Hege-Annie Simonsen sa...

Birgitta: stempelet er kjøpt hos norske Scrapmagasinet - på nett. :)

lori: you're welcome! Thank you! :)

Angella: Er ikke dratt på ferie ennå, nei! ;) Men har vært opptatt med andre ting enn hobby. Siste behandling hos fysioterapeut fredag som var, men skal tilbake til høsten.. Tror kanskje jeg også skal forsøke kiropraktor! :)

Stempelguri sa...

Hei igjen,
Har andre hatt problem med å nå deg på epost? Jeg har sendt flere, men får alle i retur :(
Har du en annen epost-konto, som så videresender til deg på den nåværende adressen, for det står noe om at det mislykkes å videresende mail til deg fra en adr til den du har nå?
:( Klem, C

Mette sa...

Så mye lekkert du lager! Jeg elsker å titte innom bloggen din :) Det ligger en award/utfordring til deg i min blogg.. :)

Hilsen Mette

Marie sa...

Heihei Hege!! Takk førr koselig kommentar i bloggen min :-) Så gøy at du skal tell Italia, d blir nok en opplevelse!! Her går dagan i ett, d e hektisk på jobb og hektisk når eg kjæm heim. Va og scrappa hos ho camilla i går, et ufattelig deilig pusterom og tid førr litt kreativitet. Ka hadde man gjort uten dennan hobbyen. Kos deg MASSE i Italia, så sees vi no hvertfall den 25 ;-) Klæm

Maya sa...

Hei vennen :)
Håper du nyter sol og varme!!
Her er det jobb i to uker til,så er det ferie :)
Håper bare dere ikke "bruker opp" alt finværet til da *fnis*
Go`klem fra Maya:)

Yvonne sa...

GOD sommer til deg også, Hege!! Kos deg masse:) Jeg har enda drøye 2 uker å jobbe før ferie, så jeg håper litt av god-været holder til meg også...:)
Klem fra Yvonne.

Nancy sa...

Hei og takk for sist:O) Håper alt står bra til.
Jeg har fått en utfordring, som jeg velger å sende videre til bl.a. deg:O) Håper du tar den med et smil;O)
Klem, Nancy.

MartaCoimbra sa...

Beautiful!!!
Your work is lovely.