"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

tirsdag 9. juni 2009

Utvalgte papirgleder 1. juni - Papirgleders kreative sider

Jeg er glad og stolt over å kunne si at dette bryllupskortet mitt ble valgt ut blant "Utvalgte Pairgleder" 1. juni inne på Papirgleders kreative sider. Du finner omtalen av kortet her. :)

I am proud and happy to tell you that this wedding card of mine was picked out and published 1st of June on Papirgleder's creative web pages. You can find it here. :)

16 kommentarer:

Kim Piggott sa...

Congratulations Hege!!!
So well deserved it is just beautiful!
hugs
kim x

Aina sa...

Ikke rart dette ble utvalgt, det er helt nydelig! Gratulerer!

Sivic sa...

Så koselig da!!
Men det var jo utrolig lekkert også da !!

Nancy sa...

Å så fortjent, det er jo rå lekkert;O)

Merethe sa...

Wow. Gratulerer. jeg må si jeg synes det virkelig er velfortjent med et sånt flot kort!

Marie sa...

Veldig fortjent, Hege, dette var et nydelig kort :-) Klem

Bente sa...

Skjønner godt at dette nydelige kortet ble valgt:=)

Lene sa...

Så mye lekkert det var her! Kommer garantert tilbake! Håper det er greit at jeg linker deg til bloggen min:)

Klem

♥ Kari ♥ sa...

Nei, det var ikke rart dette kortet ble valgt Hege-Annie, for det var bare sååå nydelig!!
Likte det kjempegodt!!
Klemmer fra Kari

Inger Marie sa...

Gratulera så mye Hege-Annie :)
Nydelig kort så ikke rart det ble valgt
Ha en strålende helg!!
God klem

Jannhild sa...

Grattis!! Det er jo et nyyyydelig kort, så ikke rart du var blandt de utbalgt papirgledene :)

Håper du har det bra der oppe i nord, og at du er bedre!

Klem

May-Bente sa...

Hei, hei!!
Kjempe kos å høre fra deg!!

Kortet ditt var bare såå lekkert, Gratulerer så mye. det er deg vel fortjent.

Klem:))

Kirsten sa...

Jeg skjønner veldig godt at du ble valgt ut, Hege! Kortet er så elegant og lekkert! Et perfekt bryllupskort, spør du meg!!
Håper du har bra, og at du får en riktig så fin ukeslutt.
Klemmer fra Kirsten

Penny Duncan Creations sa...

This is a GORGEOUS card!!!!! I've been missing checking here daily...I've missed ALOT!!! Hope you are having a blessed day!!!

Tine sa...

Oh, this is a nice card!
I like the stil!
Great work!
Tine

Kort og Søm sa...

Nydelig kort, gratulerer!
Fredrikke :o)