"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

mandag 13. juli 2009

God sommer!!! - Happy Summer!!!

En god stund siden jeg har blogget nå..! Jeg må få ønske dere alle en riktig god sommer!! :) Det skulle jeg gjort for lenge siden, for jeg og flere med meg har jo fått nyte godt av sommeren allerede!... :)
Jeg har vært en liten tur i Italia, 3. - 8. juli. Min første tur til dette vakre landet!! Var innom Milano og Roma, bl.a. - og hadde en flott båttur på innsjøen Lago d'Iseo, nord i Italia. Godt å være på båt i varmen og kjenne litt avkjølende vind i ansiktet! :)

Long time, no see!.. I wish you all a happy summer!! :) Should have done it a long time ago, 'cause summer has been here for a while already!... :)
I had a little trip to Italy, July 3rd - 8th. My first visit in this beautiful country!! I visited Milano and Roma - and some other places. The lake, Lago d'Iseo, was wonderful - good to be on a boat in the heat, and feel some cooling wind in the face! :)


Her er bare noen av bildene fra turen min i Italia. - Some photos from my stay in Italy!


Roma. Fontana di Trevi, by night.


Roma. Piazza di Spagna.


Roma. St. Peter's basilica.


Roma. La Pietà. St. Peter's basilica.

Milano. Duomo di Milano.

Lago d'Iseo.

Lago d'Iseo.

GOD SOMMER!!! - HAPPY SUMMER!!!

10 kommentarer:

Camilla sa...

ÅÅååå jeg kan se at du har hatt en flott ferie ja!!:) Roma er helt fantastisk! Jeg har vært der en gang, men vil tilbake:)
Takk for koselig hilsen!:)
Ønsker deg også en flott sommer videre!
Sommerklemmer fra Camilla.

Angella sa...

Velkommen hjem Hege Annie...
Feriebildene dine taler for seg. Det ser idyllisk ut. Selv har jeg bare vært i nord- italia... Der er det litt annerledes, mer Sveitsisk innflytelse på kulturen.

Akkurat nå plaskregner det her nede...så fortsatt god sommer til deg også:)

klem ANgella

Kim Piggott sa...

Oh my goodness Hege you are so lucky to have been to these amazing places!
I went to Sorento last year and it was magical!
Italy is just stunning!
Great to see you home!
hugs
kim x

beedeebabee sa...

Hi Hege Annie!
Your pictures are just beautiful! How lucky you are to have such a wonderful vacation!
Because of your pretty blog, I went to visit Ingrid, and now I have one of her lovely backgrounds on my blog too!
Welcome back!!!
Hugs, Paulette :o)

May-Bente sa...

Jeg kan se du har kost deg, ja. Jeg har aldri vært der, men så vanvittig flott ut.

God sommer til deg også,Klem:))

Aina sa...

Oi, det ser virkelig ut som du har kost deg i Italia, og det er ikke rart.
Det ligger noe til deg i bloggen min :O)

Its ME sa...

The greatest creations are those that as you create them,
you get lost in your thoughts,
and by the time you're tired of thinking,
you're holding in your hands, something - from deep within...


I agree with your thoughts about thinking thoughts and doing those thoughts and journey along until it quits. power your imaginations now with water-cure protocol, safe and healthy too for me and more.
Thank you Hege Annie for nice thoughts.Hugs of friendship from Its Me

Bente sa...

Så flotte bilder! Vi skal til Roma i august...så nå gleder jeg meg bare enda mer:=)
Ha en fortsatt fin sommer:=)

Angella sa...

Hei vennen!
Hva skjer?
Nå er det lenge siden du har vært i bloggverden...Håper å se dine krativiteter snart:)

klem Angella

Teena in Toronto sa...

I'd love to go there sometime!

Happy blogoversary!