"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

lørdag 8. august 2009

Blogoversary 7. august 2009 - CANDY {CLOSED}



{CANDY IS NOW CLOSED, AND I WILL ANNOUNCE THE WINNER AND THE PRIZE LATER - sometime on the day 31st of August 2009! - STAY TUNED!!}



Hei og hopp!

Datoen for min aller første blogoversary var i går, 7. august - og jeg klarte jammen å glemme det av... *lol* Har hatt bloggferie lenge nå...! Men her er jeg. En dag etterpå. :) Jeg setter stor pris på alle dere som besøker meg her på bloggen og jeg setter utrolig stor pris på alle tilbakemeldinger i form av kommentarer eller epost. Tuusen takk!!!♥ :)

I forbindelse med min feiring av ett år som blogger, vil jeg friste med et lite "godteri". For dere som vil være med i trekningen av en hemmelig premie, er det bare å henge seg på! Hemmelig "godteri", fordi jeg ennå ikke helt har klart for meg hva premien blir, men det blir noe scrapperelatert, til papir- og stempelhobby/ kortlaging...

For å være med på moroa, er det bare å legge igjen en kommentar under dette innlegget. Du trenger ikke skrive et innlegg om min blogoversary om du ikke vil, men gjør det gjerne, om du føler for det - for å la andre bloggere få vite om at jeg frister med en premie. Har du ikke blogg, er du likevel velkommen til å delta, bare du sender meg en e-post og sier du vil være med + evt. kontaktinfo. Frist for å delta: midnatt 28. august 2009.

Nå, var ikke det lett? Lykke til! ♥ :)

*********************************************************

Long time, no see!!... Sorry about that, but have had a total vacation from my paper hobbies this summer!... Thank you so much, to all of you who stop by me here in blogland - and especially you who comment on any blogpost and/or send me e-mails. I appreciate it a lot!!!♥ :)

Yesterday was my first blogoversary - and I forgot all about it!... *lol*
But here I am, to tell you I have a little candy to celebrate my first blogger year. It's a surprise candy, because I haven't decided yet what it will be exactly... But something scrap- and paper hobby related stuff. :)

Please join in the fun, if you want to! You do not have to make a blog post about my candy on your own blog - it's all up to you if you want to tell about it to other bloggers or not. Feel free, if you want to. You can enter even if you're not a blogger. Just send me an e-mail where you tell me you wish to be counted in. You have until midnight (Norwegian time) on August 28th 2009 to enter.

Wasn't that easy peasy? Good luck! ♥ :)

26 kommentarer:

Gro sa...

Litt feiring blir jeg gjerne med på. Gratulerer med "1 års"-dagen.

Klem, Gro.

Marit sa...

Hei på deg og gratulerer med dagen i går!
Jeg blir selvsaft med på feiringen:)
Hilsen fra Marit

Aud Kirsten sa...

Gratulerer med "1 år´s dagen"!
Blir gjerne med på feiringen:)

Ingun sa...

Gratulerer, kjekt at du vil blogge litt.
Du lager mykje fint.
Gleder meg til å følge med.
Ser innom deg ofte.

Gon helg.

Aina sa...

Gratulerer så mye med ett års dagen!!! Klart jeg må være med på den feiringen.

Annelies sa...

Happy Blogoversary! Here's my link . Thanks for a chance to win. Greetings from Belgium, Annelies

Sharon sa...

Congrats on your blog anniversary

Lena Katrine sa...

Gratulerer så mye med jubileet! Spennende med overraskelses pakke!

Ha en fin dag! Go'klem

Gunn-Hege sa...

Gratulerer med "bursdagen" =0)
Jeg er med og feirer =0)

Katrin sa...

How cool! Happy Blogoversary!
Thanks so much for the chance to win!

MoooooN sa...

Hello! Congratulations to you!
Thanks for a chance to win!

Tanya

Belyona sa...

I like surprises! :) Thank you for your candy! :)
http://belyona.blogspot.com/2009/08/28.html

Natasha from Russia :)

Torill sa...

Hemmeligheter er kjekke!!!
Jeg vil gjerne være med!!

Solbjørg sa...

Gratulerer så mykje med 1års dagen! Så klart vil eg være med å feire.

Ha ein flott dag.
Solbjørg

Eva Helen sa...

Hurra for 1 årsdagen!
Det er mitt første besøk her og så koslig det var her.Så flotte feriebilder...som jeg lengter etter å oppleve selv en dag.
Blir med på feiringen .

Klem Fra Eva Helen.

Carole RB sa...

Hi Hege-Annie

Happy first blog annivesary. Ii like surprises. thanks for giving us a chance to win!

Kort og Søm sa...

Gratulerer, vil gjerne være med!!
Fredrikke :o)

Hanna's kreative rom sa...

Så morro med med litt feiring og grattis med 1 år! Jeg er glad i overaskelser, så jeg blir gjerne med:O)

Ha en fin dag!!
Klem fra Hanna

KarenB sa...

Congratulations and happy blog anniversary :) Your work is lovely, thanks for the inspiration.

Paulette sa...

Hi Hege-Annie!

Happy Blogoversary!!! I'd love to be included in your giveaway! Thank you for the chance to win...I'll keep my fingers crossed!

Hugs,
Paulette

Inger Marie sa...

Hei vennen
Gratulera med 1 års dagen.
Jeg vil gjerne være med på denne og krysser fingrene for at den kommer hit over...hihi
Er så deilig å være hjemme igjen og kunne blogge litt og lage kort. Har virkelig savna det i sommer
Håper alt er bra med deg
God klem

barley sa...

hei
grattis med jubileum. Jeg prøver meg på dette har nå følgt bloggen en stund nå.
Hilsen Veslemøy

Sivic sa...

Gratulerer med 1 års dagen!!

Så moro med en "hemmelig overraskelse" da : )Blir gjerne med i trekningen jeg også : )

Håper du har hatt en fin sommer, feriebildene deres var ihvertfall flotte!
Ønsker deg en fin helg!!

Randi sa...

Hei på deg. Gratulere så mye. Jeg blir gjerne med.
Hilsen Randi

Hildegunn sa...

Gratulerer med 1årsdagen!
Det må jo feires!

Jeg vil gjerne være med i trekningen av litt snop ;)

Gro sa...

Jeg har også vært lite ute i bloggverdenen i det sist, men nå var jeg heldig og så din blogoversary akkurat tidsnok til å bli med.
Gratulerer så mye med jubileet!
Gleder meg til å følge deg det kommende året også!
Klem fra Gro