"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

lørdag 12. september 2009

Et kort fra meg - endelig!! ~ A card from me, at last!! :)))

Et julekort fra meg, som ikke har laget noe på evigheter!.. Føles godt å være i gang igjen. :) Har laget mer, men det kan jeg dessverre ikke vise frem - ennå.
Julemusa er fra Boss Kut og er kuttet ut med Silhouetten, i et liite format! Den ble unektelig morsom med perleøyne! *lol* Stempler fra Magnolia. Heklet snøkrystall fra Panduro. Papirene er merket Virtuell Design Studio. (Svenske papirer). Kortet måler 12,6 x 10,8 cm.

I haven't done cardmaking hobby in ages, I know! Until now. - Here's a Christmas card from me, at last!.. I've made something more, but can't show - yet. Christmas mouse from Boss Kut, cut with my Silhouette. A bit funny with the pearl eyes! *lol* Stamps from Magnolia. Crocheted snow crystal from Panduro. Design Papers are marked Virtuell Design Studio. (Swedish). Measures: 12,6 x 10,8 cm.


Håper dere har en god helg! ~ Hope you're having a fab weekend!!

3 kommentarer:

Angella sa...

Så morsomt å se kort fra deg igjen... Selv har jeg også vært litt ute av bloggverden. Mye å gjøre på jobb, men det blir nok noe om kort tid...

Ønsker deg en flott lørdagskveld:)
snakkes
Angella

May-Bente sa...

Kjempe skjønt kort, herlige farger!!!
Koselig å se kort fra deg igjen:=)

Klem:))

Anne sa...

Ordentlig morsomt julekort. Så søt den musa var!! Lekker! Kanskje det er på tide å tørke støv av silhouetten min jeg også?

Stempelklem fra Anne