"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

mandag 28. september 2009

Sweet Wishes, Gift bag

Nok et DT arbeid for Forsbakk's Ting & Tang. :) Gavepose med sommerlig preg. Ark: "Citronella Strawberry Limeade", fra K&Company. WoJ stempler.

Another DT project for Forsbakk's Ting & Tang. A gift bag. DP: "Citronella Strawberry Limeade", from K&Company. WoJ stamps.

Enkel bakside.
Simple decoration on the other side.

10 kommentarer:

Vibeke sa...

For en lekker gavepose!!! Denne var virkelig flott. Herlige farger:)

Håper du får en flott uke:)

Angella sa...

Hei...
så lenge siden sist jeg var innom bloggen din:)
Lekker pose du har fått laget.

Så..hvordan går det? ...med den kjærleiken:)


klem Angella

jonaks sa...

these are just lovely!

May-Bente sa...

Nydelig....herlige farger!!!

Klem:))

Kort og Søm sa...

Så fin gavepose du har laget!!
Fredrikke :o)

Meretekj sa...

Så søt denne posen var:)
Lekre farger.

Maya sa...

Åhhh så nydelig gavepose,Hege-Annie!
Lekre papirer og nydelig malt motiv!
Klem fra Maya :)

Lisbeth sa...

Helt nydelig,sier ikke mer!!!
Klem,Lisbeth

HEIMLAGA sa...

Hei på deg Hege Annie ♥ Takk for hyggelig hilsen, og for de fine kommentarene på kunsten min :D Skjønn du er :O))) Håper du har hatt en fin sommer der oppe i nord - og at du er klar for en ny scrappehøst :D Tror de fleste tar pause om sommeren. Er ikke naturlig å sitte inne å klippe og lime når sommeren kommer på besøk :O) Liker ikke sommeren jeg... Man mangler en unnskyldning for faktisk å holde seg hjemme og sysle med sitt LOL :O) Så derfor er jeg happy nå som høsten er her, og vinteren er nær :D

Synes denne gaveposen var usedvanlig søt. Sett at mange lager ullike gave-esker og poser for tiden, ja det er jo snart jul :) Må prøve meg på noen jeg også snart. Må bare få kommet i orde på det nye hobbyrommet (jeg har netopp flyttet) :O)

Ønsker deg en kjempefin scrappehøst Hege Annie.
Gleder meg til å følge med på hva du finner på, fremot jul :O)

Jeg har forresten laget en ny side for scrappere og stemplere hvor du finner alt av oppskrifter på papirprosjekter, og tips og råd :O) Den er her:
http://kreativideside.blogspot.com/

Stor klem fra VyanMica

Elsa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.