"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

mandag 26. oktober 2009

3 enkle julekort - Christmas cards

Her kommer 3 stk julekort som er enkle å lage. Samme mønsterark på alle 3. (Husker ikke produsenten..) Snøkrystallene er laget ved hjelp av Spellbinders dies "Create A Flake 1". Stempler fra Stempelglede ("Gledelig Jul"), North Star Stamps ("Hvis en klem var et snøfnugg.." og "Et snøfnugg er ganske skrøpelig..") og Inkadinkado (snøkrystallene).

3 quite easily made Christmas cards, with the same DP on all 3. (DP from where??..) I have used Spellbinders dies "Create A Flake 1" and stamps from Stempelglede (translated: "Merry Christmas", used on the front), North Star Stamps (on the insides, translated: "If a hug was a/one snowflake, I would send you a snowstorm/blizzard!" and "One snowflake is quite fragile, but look what they manage when they stick together") and Inkadinkado (the snowflakes).

Innsiden på det første kortet.
The inside on the first card.

Kort nummer 2.
The second card.

Kort nummer 3.
Third card.

Innsiden er lik på de to siste og ser sånn her ut.
Same insides on the two last cards.


Jeg beklager at jeg ikke har tatt meg tid til bilderedigering - bær over med meg! Synes ikke jeg får tid til alt jeg så GJERNE skulle gjort, alltid!!...

I'm sorry I didn't take time to edit the photos!!... I wish I had more time for everything I should have done, always!!...


Ha ei god ny uke! Takk for at du titter innom!
:) Klem, Hege

Have a great week! Thank you so much for stopping by! :) Hugs, Hege

8 kommentarer:

Meretekj sa...

Heia Hege-Annie.

Tusen takk for koselig hilsen:)
Flotte kort du har laget, den snøkrystallborden var nydelig.
Her er adr til den butikken der jeg kjøpte den metallramma:
http://www.franticstamper.com/
Den er fra Tim Holtz,og jeg har sett den i norske nettbutikker også.
Enig med deg at den er flott!
Ha en fin kveld i Tromsø:))

Angella sa...

Ååå...de enkle, men flotte:)
Det viktigste er at du er her inne av og til:)...Stå på!

klem fra Angella

Pia sa...

super nydelige julekort og så fine de er dekoret også indeni

May-Bente sa...

Nydelige synes jeg, herlige farger !!!

Klem:))

Kim Piggott sa...

Oh wow they are so very beautiful!
hugs
kim x

Desiree sa...

Kjempefine julekort! Ser at du også er godt i gang med juleproduksjonen! Det er bra :)

Klem fra Desiree

Inger Marie sa...

Hei vennen
Så nydelige kort og den snøkrystallen var utrolig lekker. Har kjøpt den jeg også så nå må den bare testes ut
God klem

Anne sa...

Kort nr 1 var lekkert! Jeg liker engler og den fjæra var flott. Knappene var en fin detalj også.

Stempelklem fra Anne