"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

torsdag 29. oktober 2009

Sukkersött # 58

Jeg kastet meg over disse aldeles heeerlige julearkene fra Inkido i går. Siden jeg oppdaget Inkido i fjor høst, har de vært en klar favoritt hos meg. At de nå har laget tekststempler på norsk, med juletema, gjør dem bare mer populære i mine øyne!! :) Jeg fikk laget tre kort i går med disse arkene i rosa og brune farger. - som jeg får vise frem etterhvert. Jeg klarte ikke ligge unna de samme papirene i dag heller, og fikk for et par timer siden laget dette kortet - som jeg har funnet ut kanskje passer i Sukkersøtt utfordring #58 - elementer av natur. Hvis fjær kan regnes som element av natur - ble usikker nå, så vi får se..! Blir kortet underkjent, tar jeg ikke det så hardt! *lol* Lenge siden jeg har vært med på noen utfordringer nå, forresten.

I was eager yesterday, when I started to work with these wonderful Christmas papers from Inkido! I got my eyes up for this Swedish producer autumn last year, when I back then fell in love with their great Christmas stamps and papers! I just love them! :) This year's Christmas Collection is just great! I made three cards yesterday and this one a couple of hours ago today. I discovered that this card might fit into the Sukkersött challenge #58 - element from nature. If feathers are accepted,- we'll see..!

Nærbilde. Close-up.

5 kommentarer:

Meretekj sa...

Kjempelekkert kort!
Helt enig med deg i at Inkido har mye flott:)

Pia sa...

sååå flot julekort og ja det er super papir og stempler inkido laver

Carina sa...

Nydelig kort du har laget her Hege-Annie!
Takk for at du deltar.
Klem, Carina

Stempelguri sa...

Sukkersøtt i massevis :)Kjempeflott kort!!
God helg til deg også..morsomt med de diesene, hi..har d sånn jeg også noen ganger, he, he..
Klem, C

Aina sa...

Aldeles nyyyydelig kort!