"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

mandag 12. oktober 2009

Tøff og kul gutt!..

Her er et guttekort, laget denne ettermiddagen. Et DT kort for Forsbakk's Ting & Tang. Ingen mønsterark, men flittig bruk av stempler! :) Motivstempel fra Whiff of Joy. "Tøff og kul" tekststempel og stempler fra Grunge Collection - fra Stempelglede. To tekststempler fra KH Design. Motivet er fargelagt med Promarkers. Sommerfugl i sølv. Du finner alt sammen i nettbutikken til Cesilie Forsbakk! :)

A card for a boy. DT card for Forsbakk's Ting & Tang. No design papers, but many stamps used! :) They are from Whiff of Joy, Stempelglede and KH Design. Colouring done with Promarkers. Silver butterfly. You can find it all in Cesilie Forsbakk's webshop! :)


Ha en fin kveld! - Have a nice evening!

-Hege-

8 kommentarer:

Eli Kristin sa...

Flott guttekort! :D

Camilla sa...

Knalltøft guttekort!!:)
Klem, Camilla.

Kort og Søm sa...

Så fint guttekort du har laget!
Fredrikke :o)

Kjerstin sa...

Skikkelig herlig gutte-guttekort!

Likte stempebruken din!!

Scrappy klem C",)

Angella sa...

Hei snuppa!
Like forelska... for noe må det jo være...hehe!!!
Lekkert kort til en tøff gutt!


klem Angella

Marianne sa...

Wow, dette var utrolig stilig!!!
Kanskje jeg også må ta frem dette motivet igjen:)
Håper du har det bra!!
Klemmer fra Marianne:)

May-Bente sa...

Skikkelig tøft guttekort!!

Klem:))

Jannhild sa...

Hei Hege-Annie!
Ja nå er det lenge siden jeg har lagt igjen spor etter meg her hos deg! Jeg har visst bare måtte tatt meg en liten pause fra blogg oh kommentering! Jeg når visst et punkt innimellom, at nok blir nok, og tiden strekker ikke til...
Men nå skal jeg se om jeg ikke får tatt meg en runde iallefall og skrevet noen ord.

Nå til kortene dine!! Dette guttekortet var knalltøft! Skikkelig herlig laget, flott bruk av stempler og heldige han som får det!

Jeg har kikket nedover i bloggen din, og fyttigrisen så mange lekre kort du har laget i det siste!!! Dåne!!! Gleder meg til å se hva du lager neste gang!! Og jeg savner ditt blide åsyn inne på PG!! Snufs snufs!!

Klem fra Jannhild, og jeg ønsker deg en flott helg!