"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

lørdag 14. november 2009

4 adventskalendere

4 nye adventskalendere i samme stil som forrige innlegg. Jeg deltar på julemesse denne helga - min aller første messedeltagelse. Spennende. :)

4 more Advent calendars, same style as the previous blog post. I take part in a Christmas sales market this weekend. :)

Sett ovenfra.
Seen from above.

6 kommentarer:

Stempelguri sa...

Åj, så masse jobb, flink du er!! Kjempeflotte kalendere!!!!!(tror jeg må lage meg en sånn:) Håper du koser deg på messe, og selger masse!! (håper konvolutten kom vel fram!! Det andre må være hakk i hæl;)Riktig god helg!! Klem, Cesilie :D

Aina sa...

For en produksjon! Du er så flink! Disse kalendrene er superflotte :)

Pia sa...

de er bare så llkre alle sammen flot flot

Kim Piggott sa...

Oh wow these are totally stunning!
Amazing work!
hugs
kim x

Camilla sa...

Så kjempefine! Har hatt lyst å lage en sånn, men ikke kommet så langt;) Håper det gikk fint på messa, hadde tenkt meg innom, men ble en innescrappesøndag istedet:) Hadde en kunde innom igår som fortalte at det var ei som solgte så fine sånne adventskalendere på messa;)

Camilla

Eva sa...

Nydelig! Den svære blomsten med englevingene på toppen ble bare utrolig lekkert!