"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

mandag 16. november 2009

Gaveposer til jul - Gift bags for Christmas :)

Messehelga er over og jeg sitter igjen med en kjempepositiv opplevelse og er ei erfaring rikere! Ei riktig så koselig helg, med mange trivelige mennesker og ikke minst myyye flott å se på og bli fristet av rundt om på de ulike messebodene! Et par julegaver ble det. :)

Her er to gaveposer til jul, som jeg hadde med meg på messa. Julekalenderne/adventskalenderne mine fikk mye oppmerksomhet. Virkelig moro at noe man lager kan bli så godt mottatt!!! :)

The sales market weekend is over and I am one experience richer. It's been such a great weekend! A bit exhausted yesterday, but such a positive experience! So many nice people to meet - and so much and so many gorgeous and great handmade products to see and be tempted by! I have bought a few Christmas presents, yes. :)

Here are 2 gift bags for Christmas. I brought them with me to the sales market. My advent calendars were highly appreciated and got a lot of attention - so much fun!!! :)

Nærbilde, forsiden av den første posen.
Close-up, the front side of the first gift bag.

Baksiden av posen. Denne ble mye dekorert, også på baksiden. En dame stoppet opp på messa og sa at denne måtte hun bare ha! Koselig! :)

The back side. Much decoration here, too. A nice woman stopped by me at the market and said that she just had to have this gift bag! Fun! :)

Nærbilde. Liker så godt disse vintage bildene. Close-up. I love these vintage pics.

Her er den andre posen.
Here's gift bag number two.

Baksiden. The back.

Jeg ønsker dere alle en riktig god ny uke - Måtte den bli innholdsrik og riktig fin når det gjelder opplevelser og erfaringer, på ulike områder! :) Tuusen hjertelig takk til alle dere som legger igjen hjertevarmende kommentarer! Det setter jeg meget stor pris på - og jeg prøver å komme tilbake til dere, så godt jeg kan. Noen ganger er det mer travelt enn andre ganger, så om jeg ikke er like rask alltid, forlat meg for det!..
Ta vare på dere selv og de dere er glade i!! Takk for at du besøker bloggen min. Klemmer, Hege

I wish you all a wonderful new week! - May it be filled with loads of good experiences! :) Thank you sooo much to those of you who leave heartwarming comments. They are highly appreciated! And I try to get back to you all. If I don't, excuse me for being busy and forgetful at times, but know that I'm grateful and want to thank you all!.. Take care of yourselves and the ones you love!! Thanks for stopping by me, here in blog land.
Hugs, Hege

4 kommentarer:

Stempelguri sa...

Kjempeflotte poser Hege :) Sitter her på en liten blogg-runde, snart en kopp te, hi, og p4 på øret...Kunne ikke blitt bedre! Ha en flott uke :) Klem, C

Pia sa...

wow såå flotte poser og nydeligt pyntet

Kim Piggott sa...

Wow!
These are so very beautiful!
Stunning work!
hugs
kim x

Ingun sa...

Nydelige poser.