"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

fredag 20. november 2009

Gaveposer til jul

2 gaveposer til jul. Disse ble laget forrige uke. Papirer og snøkrystallstempler fra Inkido.

2 gift bags for Christmas. I made these last week. DPs and snowflake stamps from Inkido.

Den første posen har en snøkrystall-tag, laget v.hj.a. Spellbinders "Create A Flake 1", til å skrive en liten hilsen på.

Number one has a snowflake tag. Made with Spellbinders "Create A Flake 1".

Baksiden. Tekststempel fra KH design.
The back. Sentiment stamp from KH design. Translated: "With wishes of a white and wonderful Christmas".

Den andre har skrivefelt under lukningen. Båndet knyttes rundt knappen som jeg har sydd fast til posen etter at jeg forsterket innsiden med en bit kartong akkurat der jeg ville ha knappen.

Number two, with place for writing under the flip on the top. The bag closes with the ribbon being tied around the button. I made the area where I wanted to place the button stronger, on the inside of the bag, before I attached the button using needle and strong thread.

Jeg har brukt Spellbinders også til å lage etiketten som er lukkemekanismen på denne.

I have used Spellbinders for this.

Snøkrystallen. Liker så godt denne slags pynt. :)
The snowflake. I love this! :)

Enkel bakside. Simple back.

Jeg kommer til å vise frem flere gaveposer jeg fikk laget forrige uke, senere. gaveposer som er forholdsvis enkle å lage. Ha en fin fredag! Helga er nær! Takk for at du besøker meg her i bloggland! :)

I will show you some more gift bags that I made last week, later. Some easily made gift bags. Wish you a good Friday! Weekend is near! Thanks for stopping by and visiting me here in blog land! :)

2 kommentarer:

Kim Piggott sa...

So very beautiful Hege!
Gorgeous creation!
hugs
kim x

Hege-Annie Simonsen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.