"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

fredag 20. november 2009

Vintage jul, englevinge - DT kort :)

Nok et DT kort for Forsbakks Ting & Tang. Vintage stil og englevinge-kort denne gangen.

Vintage bildet er fra et klippeark, som i Cesilies nettbutikk heter "Vintage jul, serie 3.1". Disse klippearkene er designet av Gudrun Loennecken for Minnehjørnet AS og er bare uimotståelig nydelige! Er du ikke enig? :) Mønsterarket jeg har brukt er fra Papirdesign og heter "Julehilsen". Stempel "God Jul" fra KH Design. Har brukt Spellbinders "Create A Flake 1" til snøkrystallene. Brunt bånd med prikker og blonde fra Kort og Godt. Du finner alt sammen i nettbutikken.

An angel winged Vintage style Christmas card this time. DT card for Forsbakk's Ting & Tang.

The vintage photo is from a sheet with several pics,- a sheet that is called "Vintage jul serie 3.1" in Cesilies webshop. These sheets are designed by Gudrun Loennecken for Minnehjørnet AS. I just love them! Adorable vintage photos, don't you agree? :)
Design Paper from Papirdesign, "Julehilsen". Sentiment stamp from KH Design. I've used Spellbinders "Create A Flake 1". Ribbons from Kort og Godt. You can find it all in Forsbakks Ting & Tang's webshop.

Foto uten blitz.
Photo without blitz light.

Nærbilde, motiv. Close-up. Image.

Innsiden. Samme mønsterark som utenpå. Englestempel fra Stempelglede. Inside. Same DP as on the outside. Angel stamp from Stempelglede.

Baksiden, med mitt personlige stempel. Back, with my personalized stamp.

6 kommentarer:

Lisbeth sa...

Nææææ så stilig!!!Hvor du er kreativ, takker for inspirasjonen!!!
Kortet falt avgjort i smak hos meg,nydelige farger også!
Ha en super flott helg!
Klem:))

Ingun sa...

Nydelig englevinge,Kjempelekkert som julekort.

God helg.

Helsing Ingun Teigelid

Pia sa...

så nydeligt kort

millamy sa...

Her var det så mye lekkert....Takk for hilsen i egen blogg skal nok følge med her..

Ellen sa...

This is so so beautiful. Thanks for sharing !!

nufse sa...

HEi! For en herlig blogg :)
JEg skal lage et innlegg om kort - før og i dag. Jeg kan ikke å lage kort, og trenger et bilde av et kort laget på dagens måte. Det øverste bildet i dette innlegget er noe av det peneste jeg har sett! Kan jeg få lov til å bruke det i innlegget på bloggen min med og linke det til deg? Ha en fin kveld! nufse