"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

fredag 18. desember 2009

30.000 hits blog candy!

{CANDY IS NOW CLOSED, MIDNIGHT JAN 10TH NORWEGIAN TIME}


Her er en oppdatering av premien til denne candyen. Det du kan vinne, er det du ser på bildet. I tillegg til bildet av Martha Stewart punchen jeg la ut tidligere, er her gamle boksider, metallpynt/charms, engle-stickers, litt blondebånd og hamptråd, noen tags, noe blomsterpynt/roser og to små klesklyper + noen perlehjerter. :)

Here's an update to the prize to my candy. In addition to the Martha Stewart punch that I published earlier, you can win what you see in the photo: old bookpages, angel stickers, charms, lace ribbon + the other small stuff you see.



********************************************************


Det har ikke gått meg hus forbi at jeg har passert 30.000 treff her på bloggen min. Og det har jeg nå tenkt å feire med en aldri så liten blog candy, for å gjøre stas på dere som besøker meg her og tar dere tid til å legge igjen noen kommentarer og hjertevarmende ord.

Tusen takk, for at dere gløtter innom meg i ny og ne - eller oftere, for de som gjør det. Hjertelig takk for koselige kommentarer! Og tusen takk for at dere er der, sånn at også jeg kan besøke deres blogger! Takk for at dere deler av deres kreativitet og på den måten kan inspirere - ikke bare meg, men også andre bloggende kortlagere og scrappere! :))

For å vise min takknemmelighet for vennskap og besøk på bloggfronten, vil jeg sette sammen en blog candy for dere. Denne splitter nye (ubrukte) Martha Stewart Royal Butterfly punchen er en del av premien, men hva resten blir, er hemmelig - siden jeg ikke har rukket å sette sammen hele premien ennå. Jeg trekker en vinner 11. januar og dere har frist til midnatt norsk tid, den 10. januar med å delta i trekningen.

Delta i trekningen gjør du gjennom å følge disse punktene:

* Lag et innlegg i din egen blogg hvor du forteller om blog candyen min og linker til dette blogginnlegget.

* Legg igjen en kommentar under dette innlegget, hvor du forteller at du vil være med i trekningen.

* Du får et ekstra lodd i hatten om du blir/er følger av bloggen min ved å legge deg selv inn blant følgere av bloggen, i sidebaren til høyre på bloggen min. Da får du to vinnersjanser i stedet for bare en. Er du følger av bloggen min, legg inn en kommentar nummer to hvor du forteller meg det.


Lykke til, til dere som velger å være med i trekningen!!
Ha ei fortsatt god førjulstid og kos dere masse i den søte juletid! Nyt samvær med familie og gode venner, slapp av og ta livet med ro! :)
Godt Nytt År også! Jeg vet det er litt tidlig å si det, men dette blog candy innlegget vil være åpent for deltagelse til over nyttår, vet dere. :) Ta vare på dere selv og hverandre!
Varm klem, Hege



****************************************************


I have had more than 30.000 hits on my blog since I started up with my "Hege-Annie's paper {he}art" blog. Thank you so much for stopping by, for commenting, for good and heartwarming words and concern. Thank you for being there, so that I can stop by you! Thank you all for sharing your creativity and giving inspiration to me and other paper crafting and scrapping hobby bloggers! :))

To show you how grateful I am that you visit me here, I will put together a blog candy. This brand new (never used) Martha Stewart Royal Butterfly puncher is part of the prize but I haven't decided yet what else to put into it, so it will be a surprise for one winner.

If you want to enter the draw, you have until January 10th 2010, midnight, Norwegian time. I will announce the winner Jan 11th.

Here's what you have to do, to enter:

* Make a blog post in your own blog where you tell about my blog candy and link to this candy blog post.

* Leave a comment to this blog post telling me you want to enter the draw.

* If you already are a follower of my blog or become a follower of my blog, I'll give you an extra chance to win. You get two lottery tickets instead of one. Leave another comment if you are/become a follower of my blog.


Good luck, to all of you who take part in my blog candy!
I wish you a good advent time and happy holidays, well spent time with family and friends! Relax, enjoy and take care of yourselves and each others! :)
Happy New Year, too!!! I know it's a bit early to say that, but this blog post will stay open past Christmas, you know.
Best wishes, Hege

70 kommentarer:

Gro sa...

Gratulerer med 30.000 besøk på bloggen din.
Blir gjerne med på feiringen din.
Ønsker deg en God Jul og et Godt Nyttår.

Klem, Gro :o)

Gro sa...

Har også blitt en følger av bloggen din.

Benedicte sa...

gratulerer så mye med 30 000 besøkende!
har skrevet et innlegg i bloggen min om den flotte candy'en din.

ønsker deg og dine en rikitg god jul!

klem fra Benedicte

Benedicte sa...

har forresten og blitt følger av bloggen din!

Gry-Heidi sa...

Gratulerer masse med 30 000 besøkende! Skjønner godt at mange tar turen innom deg, masse lekkert å se på i bloggen din :)
Jeg har lagt ut et innlegg om candy´en din i bloggen min. Takk for sjansen til å være med :o)

Ønsker deg en riktig God Jul!

Klem, Gry-Heidi

Gry-Heidi sa...

Følger :o)

turids papirpuslerier sa...

Hei Hege-Annie! For en fin blogg du har.... Er ikke rart at det er så mange treff her :) Gratulerer så mye! Jeg kommer garantert tilbake! Jeg har nemlig blitt følger og jeg har skrevet om deg i min, relativt ferske blogg!
I går fortalte mannen min at jeg skal få være med til Tromsø en langhelg i februar, for han skal jobbe der i 2 uker... Kanskje finnes det noen scrappebutikker du kan tipse om? ;)
Ønsker deg en fin jul!
Hilsen Turid

Janne-Lise sa...

Grattis med 30 000 besøk i bloggen din. Ikke så rart med så mye flott:) Jeg ønsker å være med i blogcandyen din og vil ønske deg og dine en strålende jul og et godt nytt år!

Jeg har da lagt deg i sidebaren på min egen blogg og skrevet litt om candyen din.

Janne-Lise sa...

Også har jeg lagt meg til som følger av din herlige blog

moi sa...

Congrats for 30.000 hits.
Merry Christmas to you to and a happy new year.

hugs from Slovenija, moi

moi sa...

I am your follower.

hugs, moi

turids papirpuslerier sa...

Hei igjen! Jeg har blitt følger av bloggen din også;)
Takk for tilbakemelding i bloggen min da :)
Siden du er nyskjerrig så får jeg svare :D Jeg er fra Sula, en øy utenfor Ålesund. Stedet heter Fiskarstrand. Derfor er det jo kjekt å få reise nordover på tur. Har aldri vært i Tromsø by før! Så det skal bli kjekt!
Ha en fortsatt god helg!

Birgit sa...

Gratulerer med over 30.000 besøk. Har vært følger av den flotte bloggen din lenge, og har linket candyen til min sidebar :-)

Eline sa...

Hei.
Gratulere så mye med 30.000 besøk i bloggen din. Det er masse fint her.
Tusen takk for en flott candy. Vil gjerne være med i trekningen av denne fine punchen så jeg krysser fingrene.
Jeg har linket til deg i min blogg og jeg har blitt en følger til bloggen din.
God Jul.

Larisa sa...

Congrats on 30000 visitors on your blog!!!
I became a new follower now. I linked this on sidebar. Thanks for the chans to win this great thing ))) Hugs from Larisa

Ukka sa...

Hi!What a sweet Candy!!!Fantastic!!!I added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/
Thank you so much for the chance to take part!!!
Have a lovely Christmas and New Year!
Greetings from Russia,
Ukka xx

ekaterina-sanna sa...

Congrats for 30 000 hits!!!! Thanks for the chans to win this beautiful punch )))
I linked this on sidebar.

ekaterina-sanna sa...

I am your follower.

Kate P.

Knerten sa...

30000 besøk er jo fantastisk; jeg er følger av bloggen din, og har lagt candyen på sidebaren. Ønsker deg en riktig god jul og et godt nytt 2010 ! :-)

Aina sa...

WOW, 30 000 treff, imponerende! Gratulerer så mye! Selvfølgelig vil jeg være med på denne spennende blog candyen. Og selvfølgelig har jeg blitt en følger av bloggen din :) Jeg er innom jevnlig, så jeg vet jo hvor mye flott du lager. Har laget et innlegg i min egen blogg også da, selvfølgelig :)
Ha en fortsatt god jul!

Angella sa...

Hei snuppa....jeg vil også være med:)
Håper det er OK at jeg legger et innlegg i bloggen min i kveld...holder egentlig på å støvsuge skjønner du:)))

fortsatt god jul til deg:)))
Tuuusen takk for nydelig julekort og godiser:)

juleklem fra Angella

Hildegunn sa...

Gratulerer så mye med så mange treff. Jeg feirer gjerne sammen med deg. Har laget et innlegg i bloggen, og lagt deg til sidebaren min.
Fortsatt god jul!

Klem

Hildegunn sa...

Og jeg har blitt en følger : )

Marit sa...

Hei! Så flott med så mange treff - gratulerer. Jeg blir gjerne med på denne candyen!
Fortsatt god jul og godt nyttår!
Hilsen Marit

Marit sa...

Hei igjen!
Har lagt meg til som følger av bloggen din også;)

Torill sa...

Grattis med så mange treff!!! Og ddenne punchen er jo så vakker!! Jeg vil veldig gjerne være med. har innlegg i sidebaren - håper det er greit.

vennlig hilsen Torill

Torill sa...

Følger deg også!!!
Kos deg videre i romjula!!

Ane`s Plass sa...

Gratulerer med så mangen besøk!!!!
vil sefølgelig bli med på denne flotte candyen din :) forsatt god jul!!

Ane`s Plass sa...

blitt følger ;)

Belyona sa...

Thank you for a chance!
My link is on a left sidebar http://belyona.blogspot.com/

Happy New Year!

Eva Helen sa...

Gratulerer såååå masse med så mange besøkene.Så morro.Hjelpes meg sååå snill du er som gir bort sommerfugl punchen...Gjett om jeg ønsker meg en sån en,og kan ikke gå glipp av denne sjansen, og har skrevet om det i bloggen min og har blitt en følger av bloggen din.
Riktig godt nyttår til deg.

Klem Fra Eva Helen

Julie sa...

Gratulerer så masse med 30.000 besøkende.. - det er MANGE!! :O)

jEG ER FØLGER..MEN SLITER LITT MED HVOTDAN JEG SKAL LINKE TIL BLOGGEN DIN - VET IKKE HVORDAN JEG GJØR DET?? Kan du hjelpe meg?? Vil ha med bilde av sommerfuglpunchen også...

Er gansk eny i dette game, så trenger litt hjelp.. :o)

Julie

Cathrin sa...

Gratulerer med over 30.000 besøkende. Du har en kjempeflott blogg og så mye nydelige ting du lager. Har skrevet et lite innlegg i bloggen min om candyen din og lagt meg til som følger av bloggen din. Har også lagt deg til bloglista mi, håper det er greit. Ønsker deg et godt nytt år, og gleder meg til å følge med på hva du lager i året som kommer.
-Cathrin-

Dinara sa...

This Candy is amazing! Your blog is awesome!
Nice to meet you =) I'm your follower.
http://dinaro4ka.blogspot.com/

Valerka sa...

Thanks for this chance.
My post's here http://scrapsih.blogspot.com/2009/12/blog-post_1502.html

Julie sa...

Da har jeg linket til innlegget ditt..endelig fikk jeg det til!! :o)

..så er jeg selvfølgelig følger av bloggen din!! :o)

Julie

magnholia sa...

Gratulere med 30.000 besøkende!
Jeg vil prøve å være med!

ikrinka sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
ikrinka sa...

Wonderful candy! I wish to win very much! I am follower of your blog. My reference http://volshebnayashkatulochka.blogspot.com/2009/12/blog-post_20.html

La Vikinga sa...

Nice blog!

I'm now a follower!

La Vikinga, Sweden

La Vikinga sa...

Gratulerer till så många besökare på din fina blogg!!!

Härmed vill jag delta i utlottningen med en andra lott, jag har lagt ett inlägg på min blogg:

http://lavikingascrapp.blogspot.com/2010/01/blogcandy-i-norge.html

La Vikinga

Hanna sa...

Hej!

STORT GRATTIS till 30,000 besökare. :o)
Det är alltid lika roligt att ta turen inom din blogg, jag kommer hit ofta för att hämta inspiration. Du gör otroligt mycket fint.

Jag tar gärna en lott i din blogg candy! Och naturligtvis sprider jag ryktet vidare på min blogg också! :o)

God fortsättning på det nya året! :o)
Många kramar från Hanna

Hanna sa...

Hej igen! :o)

Är nu också följare här, ser framemot att följa dig ännu ett år, och se vad du skapar för fint. :o)

Kram,
Hanna

Linda Horn sa...

Har nu länkat hit till dig i min högra sidebar, hoppas verkligen på att vinna den underbara stansen!!

God fortsättning, och stort grattis till alla besökare!

Linda Horn sa...

Har blivit följare med!

Larisa sa...

I Linked it on sidebar. Thanks for the chance to win ))))

Angelo sa...

Her finner du innlegget i bloggen min som forteller om blog candyen din.

Jeg krysser selvsagt fingrene for at jeg er den lykkelige vinneren. :)

Klem, Kristin :)

Angelo sa...

Hmm, jeg var så sikker på at jeg allerede var en følger av bloggen din, men så feil kan man altså ta. Men NÅ er jeg det i hvertfall!!

Klem igjen, fra Kristin

PS! Godt nytt år forresten!

rachel sa...

lovely candy!!:) greetings from Poland!:)
rachel
http://jedit-kolory.blogspot.com/

Ksenia sa...

What a yummy candy!!!
Thanks for the chance to win!
My link is http://miawoo.blogspot.com/2010/01/blog-candy-jan-10.html

Ksenia sa...

And my 2nd comment as i follow!

Tracey sa...

oh i so love your cand its so very different. i just love everything vintage in my cards.
thank you for giving me chance to win
have a great new year
angel wishes tracey

Tracey sa...

I am already a follower of your lovely blog thank you one again and i have posted a link in my side bar
tracey xxxx

Cathrin sa...

Ser du ber om at de som har lagt seg til som følger eller som er følgere fra tidligere legger igjen en ekstra kommentar, har lagt meg til som følger i tillegg til å skrive om candyen din. Kjempeflott candy forresten, heldig den som stikker av med den! :o)

Inger Marie sa...

Gratulera med 300000 besøkende, du har en nydelig blogg så det er ikke rart folk titter innom.
God klem fra Inger Marie

Carole RB sa...

Congrats on your 30 000 hits. I'm already a follower for a while now but I don't have a blog. Thanks for giving us a chance to win this yummy blog candy!

Sivic sa...

Gratulerer med 30 tusen treff!!
Ikke så rart du får mange besøk, med alt det flotte du lager : )
Vil gjerne bli med i trekningen om den flotte gaven din, og har skrevet om den på bloggen min.

Sivic sa...

Og jeg er jo allerede en følger ; )

Inger Marie sa...

Glemte og si at jeg er følger av bloggen din :)
Ha en fin helg!

Meretekj sa...

Gratulerer med 30000 besøkende!
Jeg vil gjerne bli med på feiringen din. Kjempeflotte ting du vil gi bort:)
Klem

Anne H. sa...

Gratulerer!
Du har en hyggelig blogg og her er det masse inspirasjon å hente!
Anne :)

Anne H. sa...

- og jeg har lagt meg til som følger.
Anne :)

Regina sa...

hello Hege-Annie
congratulations to you! 30.000 hits are amazing! Doesn't surprise me at all! Your creations are awesome!
You have a super candy offering!
I spread the word on the sidebar of my blog.

Thanks for the chance to join in.

a lot of greetings from Germany
Regina

Regina sa...

I’m now a follower of your lovely blog.
Thanks for the second chance!
Regina

Kaia sa...

Hei på deg.
Gratulerer med 30000 treff på bloggen din...
Jeg vil gjerne være med å feire, så jeg legger en link til candy'en din på sidebare'en min, hvis det er greit, og så er jeg en følger av bloggen din nå..
Klem fra Kaia

Meta sa...

Hei.:)
Ramlet innom deg på bloggrunde og må si du er dyktig!:)
Har linket til deg fra bloggen min og nå legger jeg meg til som følger. Kan ikke gå glipp av denne bloggen.

Ønsker deg en god natt!:)
Mvh
Meta

Iselin sa...

På leting etter inspirasjon ramlet jeg innom deg - nydelig blogg!

Jeg er herved følger :o)

Iselin sa...

Vil gjerne ha et ekstra lodd i blogcandyen din, så har også laget et
innlegg i bloggen min også, og det finner du HER

toi9 sa...

Gratulerer så mye med over 30 000 besøkende :)
Jeg har laget en link med blogcandyen din i sidebaren min. Og jeg legger meg som følger.

Duś sa...

So nice candy
thanks for chance to win