"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

tirsdag 1. desember 2009

Bonne Année

Et DT kort, laget helt kjapt, nå på morgenen, mens jeg venter opå at venninna mi skal bli klar for å være med på trening. Jeg brukte ca. 15 min på dette. Vintage bilde fra klippeark designet av Gudrun Loennecken for Minnehjørnet AS. Blonde fra Kort og Godt, blomster fra petaloo - og mønsterark "Julehilsen" fra Papirdesign. Jeg har brukt crackle paint og litt glitter på bølgepappen. Du finner produktene hos Forsbakk's Ting & Tang!

Ha en fin dag, denne første dagen i desember! :)

A DT card, made in about 15 minutes this morning, while I am waiting for a friend that I am going to the gym with. I love these vintage pics from these sheets designed by Gudrun Loennecken for Minnehjørnet AS. Flowers from Petaloo, lace from Kort og Godt. DP from Papirdesign. You can find the products at Forsbakk's Ting & Tang!

Have a nice day, this first day in December! :)

2 kommentarer:

Astrid sa...

Nydelig!! Kjekt å se hvor flotte kort som kan lages på kort tid også:-))
Stilig det "konvoluttkortet" du har laget under her. Begynte å lure på hvilken mal som var benyttet her, og måtte jo le litt da jeg såg hva det var;-)) Genialt! Begynte å tenke på alt jeg har kastet som kunne ha vært benyttet til mal...osv....hi hi
Så takk for inspirasjonen;-))
Ha en fin uke Hege-Annie.

Klem,
Astrid

Pia sa...

så rålækkert kort