"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

mandag 7. desember 2009

Happy Birthday StampARTic. Day 7.

StampARTic feirer bursdag og har i dag en "utfordring" som går ut på å velge ut et kort fra de som man har laget gjennom dette året, et kort som betyr noe spesielt for en. Les mer om dette her.

Jeg har valgt meg ut dette kortet - mitt aller første konvoluttkort, et konfirmasjonskort, som jeg hadde det veldig moro med å lage! Jeg ble veldig fornøyd med det og ble veldig glad i dette mønsterarket, som nå ikke er å oppdrive noe sted lenger...tror jeg.. Jeg skulle gjerne hatt noen flere av det! Så om du vet om en butikk som fremdeles selger disse, la meg gjerne få vite det!!!
Dette mitt første konvoluttkort, ble mal for flere som jeg har laget senere. :)

StampARTic celebrates their Birthday these days and has this "challenge" today. You have to choose one of your own cards, made this year - a card that means something special to you, and enter the challenge with it. Read more about this here.

Here's my entry for this challenge - my very first envelope card that I made in April. I had so much fun making this and was very happy with it! I fell in love with this DP and wish I had more of them.. But.. seems like they're not being produced anymore.. If you find a shop that still sells these, please let me know!! :)

Innsiden.

The inside.



Du kan se hele innlegget med flere bilder av dette kortet, her. :)
The original blog post, with more photos of this card, can be found here. :)

Takk for at du titter innom bloggen min - og tusen takk til alle dere som legger igjen sånne koselige kommentarer! Det blir jeg veldig glad for!! :)
*Klemmer fra meg*

Thanks for stopping by my blog - and thank you very much to those of you who leave me such heartwarming comments! It makes me very happy!! :) *Hugs from me*

7 kommentarer:

Bente sa...

Kjempefint kort i flott fargekombinasjon:=)

mettepip sa...

Lekkert konvoluttkort i vakre farger. Kjempefint pyntet - synes ikke alltid det er så lett å pynte slike kort;)

Kort og Søm sa...

Nydelig kort!!
Ha en fin kveld,
klem Fredrikke :o)

Raven sa...

Amazing. I love it!

Marianne sa...

Dette var utrolig lekkert!!
Et virkelig flott valg til utfordringen vår!
Tusen takk for at du er med på feiringen, og lykke til:)

Klemmer fra Marianne:)

Jorunn sa...

Woooow!!!
Såå lekkert! Skjønner godt at du il ha mer av dette vakre mønsterpapiret!!!
Herlige farger og så elegant design!

Takk for at du deltar!

Klem,
jorunn

Kim Piggott sa...

Hege this is absolutely stunningly beautiful!
hugs
kim x