"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

fredag 18. desember 2009

Sukkersøtt #64: Håp

Her er en gavepose laget spesielt til Sukkersøtts utfordring #64: Håp - og til mottakerne, aller mest, selvfølgelig! :)
Søte James er et stempel fra The Artful Stamper. Jeg har fargelagt ham med ProMarkers og forsiktig duttet på litt rødt kritt på kinnet. Mønsterark fra MME og Papirdesign (det prikkete). Oppi denne gavposen skal det en pakke med 10 stykk velduftende telys og en dekorert fyrstikkeske. Noe jeg håper mottakerne setter pris på. Jeg kommer til å legge ut bilder av noen dekorerte fyrstikkesker her i morgen. :)

Here's a gift bag for Sukkersøtt #64. Cute James is a stamp from The Artful Stamper. I have coloured him in with my ProMarkers and a little bit of red chalk on his cheek. DPs from MME and Papirdesign (the dotted one). I'm going to fill this gift bag with a package of 10 scented tea candles and one decorated matchbox. I hope the receivers will appreciate this gift from me and my son. There will be photos of some matchboxes on my blog tomorrow!

Et litt annet lys på dette bildet. Tror kanskje dette bildet ble bedre enn det første. Hva synes du som ser på og leser dette?.. Jeg har fått låne en dagslyslampe av en venninne. Tenkte den kunne løse problemene jeg har med å ta gode bilder innendørs gjennom mørketida her nord - og det tror jeg jammen den gjør! Jeg har tatt mye bedre bilder av mine papirkreasjoner etter at den kom i hus i går! :) Eksperimenterer litt med å finne ut hva som er best, med tanke på lysforholdene og lampa - med eller uten blitz, f.eks.

Another photo, different light. I find that this photo is better than the first - what do you think?.. I have borrowed a daylight lamp from a friend. Thought it would solve my problems with taking photos in bad indoors light through the winter - and I really think my photos have improved, since I borrowed this lamp yesterday! :)

Baksiden av posen. Tekststempel fra Inkido. Tag til å skrive på.

Back. Sentiment stamp, "Merry Christmas" in Norwegian, from Inkido. Tag for writing who this gift bag is for.

Håper dere har hatt og fremdeles har en fin fredagskveld! ;) ~
I hope your Friday evening is splendid! ;)

2 kommentarer:

Anne Marit sa...

Hei
Kjempefin gavepose. Kosa meg på reisen gjennom din blogg.
Takk for kommentaren i bloggen min
Fortsatt go helg
Klem

Gry-Heidi sa...

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke bloggen min i en travel førjulstid :)
Gaveposen er helt nydelig, skjønt motiv! Jeg er sikker på at mottageren blir strålende fornøyd :)
Synes at fargegjengivelsen blir mye bedre med dagslyslampa :)
Ha en fortsatt fin helg og adventstid :o)

Klem, Gry-Heidi