"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

søndag 31. januar 2010

Awards og utfordring! :)



Tusen takk til deg, Merete, for awards! Kjempekoselig å få disse fra deg! :) Jeg sender dem også tilbake til deg! *Godklem*

Med denne Awarden følger en regel om å skrive 10 ting som gjør deg glad.


Her er min liste:

1. Å se glede i min sønns øyne! :)

2. Godt samvær med familie og venner.

3. Positive overraskelser.

4. Fin musikk, å danse.

5. Å lykkes i å nå mine mål.

6. Varme og omtanke.

7. Friluftsliv; turer i skog og mark, på fjellet, i fjæra.

8. Barnelatter.

9. Solskinn, sommer og ferie.

10. Kjærlighet og forelskelse! ;)

Kunne nevnt så mye her - dette ble det som falt meg inn først, akkurat nå. :)

***

Så følger en utfordring jeg har fått fra Solbjørg
*Stor klem til deg*









Utfordringen er:
* Gå inn på mine bilder/mapper



* Velg den 6 mappen
* Finn det 6 bildet
* Sett det bildet på bloggen og skriv litt om det
* Inviter 6 nye, link og gi beskjed til dem.



Her er bildet mitt:
På båttur. Min sønn og jeg, sommeren 2007. Gutten fikk en torsk på kroken. Fisken ble sluppet ut i havet igjen. Vi fisket jo bare for moro skyld! :)

***

Jeg vil gjerne sende disse to awardene og den artige foto-utfordringen til følgende 6 bloggere:
(Jeg satser på at dere tar imot og tar utfordringen på strak arm, jenter!?)


Det er søndagskvelden. Helga gikk altfor fort, spør du meg!
Ønsker dere ei god ny uke, uka som kommer!
Klemmer, Hege

*****

3 kommentarer:

Angella sa...

Så hyggelig å høre fra deg...håper ryggen er bedre.
Her går tiden alt for fort, men så lenge man ikke får magesår, så går det!

tuusen takk for utfordringen den tar jeg på strak arm, men ikke før i morgen:)

klem fra Angella

Kort og Søm sa...

Takk for at du tenkte på meg!! Det var veldig hyggelig.
Klem Fredrikke :o)

May-Bente sa...

Hei, hei!!
Tusen takk for utfordringen, tar utrordringen idag,, du får bare følge med:=)

Nå.. har du fått satt deg inn i den nye printeren??
Gøy med noe nytt!!!
Ha en flott uke du også, Klem fra meg:=)