"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

fredag 8. januar 2010

Bare en helt enkel jule-gavepose som jeg glemte å vise før jul...

Glemte å vise fram denne før jul...så da får det bare våge seg, nå i januar!.. En helt enkel gavepose laget med et aldeles herlig juleark fra Maja Design. Posen ble laget på 15 min, lillejulaften - og valget av ark var enkelt, når jeg trengte en pose raskt. Dette arket trenger jo ikke, nødvendigvis, noe pynt - så fint som det er i seg selv! Tekststempel fra Ladybug and Friends. :)

Just a simple Christmas gift bag that I forgot to show before Christmas... It was easily made, in 15 minutes, when I needed an extra gift bag, fast. DP from Maja Design. Sentiment stamp from Ladybug and Friends; "Christmas hug for you, my friend".

Baksiden. Tekststempel fra Kort og Godt.

The back. Sentiment stamp from Kort og Godt - A wish for a merry Christmas that is.

Det er fredag allerede - jeg tenker uka så langt har gått fort for noen og har vært litt mer tøff for andre..! Ha ei riktig god og avslappende helg! :)

It's Friday already - I guess it's been a tough week for some and that time has passed more quickly for others..! I wish you a lovely and relaxing weekend!

15 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Ja, enkel och enkel.... ;) för dej kanske. Hur härlig som helst!!!! Vem skulle inte bli glad av en sådan julpåse med "godis" i.
Ha en härlig, men lite kall helg.

Kort og Søm sa...

Denne var veldig fin!
Tror jeg skal lage flere gaveposer til jul i år!
God helg,
klem Fredrikke :o)

Sivic sa...

For en nydelig gavepose, nydelig papir du har brukt!!
Ønsker deg et kreativt og godt nytt år!!

May-Bente sa...

Enkel kanskje, men utrolig lekker!!!
Elsker det papiret du har brukt det er råå flott.
Er enig med deg...posen din trenger overhodet ikke mere pynt.
Nydelig var den.

-12 grader hos oss idag, brrr alt for kaldt for meg.
Sommer og sol, passer meg mye bedre.

Ha en forsatt flott dag.
Klem:=)

Jannhild sa...

Lekker, og helt perfekt gavepose, Hege-Annie! Og godt nyttår til deg også!!
Ja jeg skal også roe ned innkjøpene!! Bli flinkere til å bruke det jeg har først!!

Ja jeg gleder meg til treffet i mars! Hadde vært gøy om du kunne også! Det må vi få til en gang!!

Klem og ha en fantastisk flott fredag!
Jannhild

Hildegunn sa...

Lekker pose i flotte farger!
Tekststemplet er så flott! Herlig tag også!

Ønsker deg ei flott helg!
Klem

Aquarell sa...

Å så flott den posen var! Og det arket var jo bare skjønt!
Ønsker deg en god og kreativ helg.:)

Kim Piggott sa...

Wow!
This is so beautifully amazing!
hugs
kim x

Eva Helen sa...

Så nydelig gavepose og såå lekkert papir du har brukt!

God Helg.

Klem Fra Eva Helen

Marie sa...

så flott denne gaveposen var! maja design er en av mine favorittprodusenter! joda, det er godt å være tilbake i scrappinga igjen! ha ei riktig flott helg!

Julie sa...

Heia Hege - annie

Disse posene er som sagt helt nydelige..:) skal nok prøve meg på disse ved en passende anledning! :)

Har en liten "overraskelse" til deg på bloggen MIN..

Julie

Turid Mari sa...

Ååååh! har jo heilt glemt å takke dæ før det nyyydelige julekorte du sende mæ, Hege!! off.. har ikkje sendt et einaste et i år heller.. laga vel bare fem julekort i år, og æ har tre igjen! hehe! festa to på julegava te svigerforeldra og ei venninna.. ellers va det liksom før seint å sende nån når æ kom mæ te det :P hehe! æ e umuli ;) har du det bra?!

Aud sa...

Denne var lekker!♥

Godt nyttår til deg!

Klem,
Aud

-Aina- sa...

For en nydelig pose du har laget.
Det arket du har bukt er bare sååå fint...
Ønsker deg en fin søndag videre:)

moi sa...

WOW, this is so cute. Like it a lot!

hugs, moi