"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

torsdag 7. januar 2010

En oppdatering på min Blog Candy ~ Blog Candy update



Her er en oppdatering på min 30.000-besøk-på-bloggen Blog Candy, som pågår frem til 10. januar. Jeg har nå satt sammen hele candyen til det dere ser på bildet. :) De gamle boksidene er fra en norsk bok datert året 1910. Har du ikke deltatt i candyen ennå, er det fremdeles tid! Men kommenter på det riktige blog candy innlegget og ikke dette, som bare er en oppdatering!

Du kan gå til blogginnlegget med candyen HER, og lese mer, om du vil prøve lykken. Lykke til! :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Here's an update to my 30.000 hits Blog Candy. I have put the whole candy together now, and what you can win is what you see in the photo. The old bookpages are from a Norwegian book dated the year 1910. If you haven't entered, there's still time to do so! The candy ends January 10th at midnight, Norwegian time. Comment on the right blog post if you want to enter the draw, and not this update!

If you want to give it a try in my candy, go to the blog post with the candy HERE, and read more about it. Good luck! :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PS: Husket du å legge inn to kommentarer til candyen dersom du også ble følger eller er følger av bloggen min?.. To kommentarer godtas, dersom du både har linket til blog candyen fra din egen blogg og dersom du følger bloggen min. Det gir en ekstra vinnersjanse. :))

PS: Did you remember to enter with another comment if you became a follower or are a follower of my blog?... Two comments please, if you both link to my candy from your blog and become a follower! :))

3 kommentarer:

Julie sa...

FANTASTISK!! Heelt min stil denne candyen altså.. nydelig!! :o) Tror jeg skal prøve meg på litt korrupsjon her jeg altså.. ;p) hehe, denne har jeg lyst på altså!! :o)
Har allerede linket til innlegget, så da gjenstår det bare å krysse fingrene.. :o)

Takk for herlig Candy.. :o)

Julie

Gry-Heidi sa...

Ååååååå, så mye lekkert ! Jeg får si som Julie, denne er helt meg, og jeg har også skikkelig lyst på den :o))

Klem, Gry-Heidi :)

-Aina- sa...

Da jeg linket til bloggen din og blitt følger.
og det hadde jeg blitt selv om du ikke hadde bloggcandy for her var det masse inspirasjon å hente