"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

tirsdag 5. januar 2010

Godt Nytt År! ~ Happy New Year!

Godt Nytt År!! Og hjertelig takk til alle dere som sendte meg sånne nydelige hjemmelagde julekort til jul! Det varmer!! :) Jeg håper at 2010 blir et fredfullt og gledelig år - og veldig kreativt, inspirerende og motiverende - på hobbyfronten og generelt ellers i livet!

Nyttårsklemmer fra meg

Happy New Year!! The warmest thanks to all of you who sent me such beautiful homemade cards for Christmas! Highly appreciated!! :) I hope 2010 will be a peaceful year, filled with happiness - and much creativity, good inspiration and motivation - in hobbies and in general!

Hugs from me

7 kommentarer:

Astrid sa...

Godt Nyttår! :)
Artig å få sååå mange fine julekort!
Det er nok Libris som holder til nede på Polarsenteret.

Meretekj sa...

Godt nyttår, Hege-Annie.
Det er så koselig å få så masse fine heimlaga kort:)
Jeg har tenkt på å lage meg en tråd på veggen, så kan kortene henge der ei god stund.
Jeg håper at du får et gledelig og kreativt nyttår. Klem fra ho Merete

Britt-Inger sa...

Jag förstår din glädje över så många fina julkort i brevlådan.
God fortsättning.

Kristine sa...

Hei på deg!
Har du sett at du har vunnet blog candy hos meg?
Klemmer fra Kristine;)

Gry-Heidi sa...

Godt Nytt År! :)
Så mange flotte julekort du har fått. Det er sååå kjempekoselig med hjemmelagde kort :)

Klem, Gry-Heidi :)

papirdilla sa...

Godt Nytt År!
Så heldig du er, som har fått så flotte kort!

Ser fram til å følge deg i 2010:)

Klem,
Hanne

HEIMLAGA sa...

ååå så koselig :O)))) Måtte bare innom for å ønske deg et riktig godt nyttår og takke for det gamle og for det nydelige kortet jeg fikk av deg til jul ♥ Det er helt fantastisk!!!! Et av de fineste korta jeg noen gang har fått og jeg greier ikke se meg mett på det. Jeg måtte selvfølgelig kjøpe meg den snøstjerne diesen du hadde brukt. Ble helt fascinert av den :) Tusen takk for inspirasjon og koselige hilsener i året som har gått. Gleder meg til å følge med på skaperverkene dine i året som kommer :) Vil du skal vite at jeg setter pris på å ha en scrappeveninne der oppe i nord :O))) Stor klemm fra Mica