"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

søndag 10. januar 2010

Kreativ blogger award



Jeg har vært så heldig å få denne awarden, av Julie; TUSEN TAKK! Og nå skal jeg gi den videre til 7 av mine kreative bloggvenner. :)

Sammen med denne awarden fulgte det litt forpliktelse;

1. Kopier awarden til bloggen din.
2. Link til den personen som ga deg awarden.
3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
4. Velg 7 andre bloggere som du vil sende awarden til.
5. Link til deres blogger.
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres,slik at de får vite om denne awarden


Så var det de 7 interessante faktaene om meg. Om de virkelig er interessante for deg, vites ikke, du må gjerne gi tilbakemelding på det!.. ;) Here we go....! :


1. Jeg lytter mye til musikk av/med Michael Bublé for tida. :)

2. Jeg liker orden og struktur på ting. God planlegging er også viktig for meg.

3. Jeg synes vinteren her nord kan være litt for lang, enkelte år. Jeg elsker sommer og sol - bare det ikke blir alt for varmt i den varme årstida! Men det pleier jo gå greit på våre breddegrader..

4. Jeg er veldig glad i friluftsliv - jeg tok 30 studiepoeng Friluftsliv ved Høgskolen i Tromsø for noen år siden. Men; kan godt være foruten vinterturer med overnatting i telt eller lavvo i mange minusgrader...! Brrr!... Hytteovernatting er å foretrekke vinterstid, på tur! Sommeren og høsten er favorittårstider for friluftslivaktiviteter, for meg. Men fine skiturer vinterstid er kjempedeilig! :)

5. Jeg er veldig glad i katter. Vi skulle gjerne hatt en, men har ikke lov til å ha dyr i den leiligheta vi nå bor i... *sukk*

6. Jeg har vokst opp på landet. Min barndoms grønne dal er Breivoll, på Ibestad/øya Rolla, 50 minutters fergetur unna Harstad. :)

7. Jeg drømmer om et større hjem, et passe stort hus - med eget hobbyrom med godt system på hobbysakene!.. Misunner alle som har eget hobbyrom - så vet dere det!


Nå skal jeg gi denne awarden videre til 7 av de meget kreative jeg synes er veldig inspirerende å følge her i denne blogger-verdenen:

Gro
Angella
Camilla
Maya
Inger Marie
Marianne
Turid Mari

Det er så mange flere jeg gjerne skulle gitt denne til...! Tusen takk til alle mine kreative bloggvenner, for at dere deler med andre deres kreativitet gjennom blogging!! God søndag alle sammen! :)

3 kommentarer:

Camilla sa...

Gratulerer! Og tuuusen takk! Veldig koselig å få denne fra deg!:) Ha en fin dag!
Klem, Camilla.

Angella sa...

Tuusen takk for Award... tar den snart i bloggen min!
Det er kjempefint å være din bloggvenn!

klem fra Angella

Maya sa...

Tusen tusen takk for awarden, Hege-Annie!!
Så koselig att du vil gi den videre til meg :)
Ha ei flott helg,
klemmer fra Maya :)