"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

tirsdag 5. januar 2010

Sukkersøtt #65: Lengsel ♥

Sukkersøtt #65 har tema lengsel.. :) Jeg har laget et kort til en jeg savner.. Et kort rett fra hjertet. ♥♥♥
Mønsterarket er fra Foof A La og jeg har brukt Glimmer Mist, Candy Apple. Hjertestempelet er fra en av Norsk Stempelblads samlinger med clearstamps.
Ideen til kortet kom plutselig ramlende ned i hodet på meg, ut fra disse linjene på engelsk, som jeg nylig har skrevet ned og har hatt liggende på PC pulten. Det er min hånd, i virkelig størrelse, på kortet. Jeg tegnet rundt hånda på et kartongark, klippet ut og brukte den som sjablong. Synes det ble litt kult - passer jo så godt til disse ordene/budskapet... :)

"When you feel alone
just look at the spaces
between your fingers and remember
That's where mine fit perfectly"


A card for Sukkersøtt #65. Longing is the theme.. :) A card for someone I miss... The idea for this card ran into my mind this evening. DP from Foof A La. I have used glimmer mist, candy apple. It's my hand, actual size.


Nærbilde, for å vise glimmer mist detaljene litt bedre. Klikk på bildet for å forstørre.

Close-up, to show the glimmer mist details better. Click photo to enlarge.

Ha ei fortsatt fin uke! :)
Have a good week! :)
~♥~

12 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Kjempe fin!!
Klem Fredrikke :o)

Lena Katrine sa...

Godt nyttår, Hege-Annie!

Dette var utrolig stilig!!! Nydelige farger og papirer, og en vakker tekst også!

Ha en flott onsdag! Go'klem

Gro sa...

Det var skikkelig stilig, og en flott ide. Bare godt du ikke la hånda direkte på... :o)

Klem.

Hege-Annie Simonsen sa...

Ja, av erfaring vet jeg at Glimmer Mist er vanskelig å få bort fra huden Gro!! ;)

Takk for kommentarer, alle 3! :) Synes ideen var skikkelig god -

lil-paper-pixie sa...

Wow,

Your blog is amazing I love it, thanks for your kind comment on my blog, the MS punch I used is this one her http://www.stampeezee.co.uk/martha-stewart-border-punch-flourish-p-2572.html

Thanks

Sarah

Nina sa...

Åhhh, lekkert ♥♥♥
Nydelige farger og teksten gikk rett i hjertet på meg.

Klem fra Nina

turids papirpuslerier sa...

Så fint det var.... - og så fin tekst! Takk for titten i bloggen din igjen. Du lager jammen mye fint!
Hilsen Turid

Kim Piggott sa...

Oh how wonderful!
Love your brilliant creation!
Happy new year!
hugs
kim x

Angella sa...

genial idé!
Vakkert og stilig kort... og jeg likte teksten veldig:)

klem fra ANgella

Hanna sa...

Hej!

Åh, så läckert! :o)
Jättefint som alltid!

Många kramar från Hanna

Anne sa...

Jeg må innrømme at jeg er veldig svak for hjerter... og dette var veldig flott!! Flotte farger og teksten var flott den også! ♥

Klem fra Anne

Stempelguri sa...

Så romantisk, blir nok godt mottatt ;) Godt nytt papir-år her i bloggernes verden :)
Klem, C