"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

mandag 11. januar 2010

Vinneren av min 30.000 besøk Blog Candy! :)

God morgen! :) Jeg har brukt random.org til å trekke ut en av alle dere som var med i trekningen - tusen takk for deltagelsen! :) Vinneren av min Blog Candy ble......:

Good morning! :) I have used random.org to choose one of you who entered my draw - thank you for taking part! :) Here's the winner......:





.......

.........

............

................

....................

........................

...........................

..............................tam tam tam : ANNE H

GRATULERER! ~ CONGRATULATIONS!

Kan du være så snill og maile meg adressen din til hegeas@start.no, så skal jeg få av gårde premien i posten så fort det lar seg gjøre! :) ~ Please mail me your address! :)

Ha en fin mandag og ei god uke! :) ~ Have a nice Monday and a good week! :)

10 kommentarer:

Iselin sa...

Gratulerer Anne H med den fine premien! :o)

Kort og Søm sa...

For en flott premie!! :o)
Klem Fredrikke

Torill sa...

grattis!!!

Cathrin sa...

Gratulerer så mye til den heldige vinneren av en suuuuper candy! :o)

Belyona sa...

Congrats, lucky girl! :)

Gry-Heidi sa...

Gratulerer masse til Anne ! Super premie:o)

Klem :)

Kristin Angelo Lyngstad sa...

Gratulerer til den heldige vinneren. Tusen takk for at du ga oss en slik sjanse, Hege.

Klem, Kristin :)

Julie sa...

*SUKK*
..denne som jeg hadde SÅÅ lyst på.. :o(
Hehe...men må vel gratulere til Anne likevel..:o)

Takk uansett for denne flotte Candyen!! GENIAL!! :)

Astrid sa...

Hei Hege-Annie

Det ligger en award til deg i bloggen min:-)) (Du må bla et stykke nedover på siden min)
Ser du har fått den før men synes du fortjener enda en jeg!!
Masse flott inspirasjon å hente i bloggen din:-))

Ha en fin dag.

Klem,
Astrid

magnholia sa...

Jeg har noe til deg i bloggen min, men ser jo at flere mener det samme som meg!Så gjør hva du vil!