"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

mandag 22. februar 2010

Award


Her er nok en award, som jeg i dag har fått av snille Britt-Inger
Tuusen mange takk!! Blir jo helt overveldet!.. Koselig oppmerksomhet å få!! Det varmer mitt hjerte!!
Klemmer til deg, Britt-Inger - og så får du denne selvfølgelig tilbake, for koselig kommentarer, kreativitet  
og inspirasjon gjennom denne flotte hobbyen vi har!

Jeg sendere også denne, i likhet med de to i innlegget under, videre til dere kreative sjeler som stadig er her og legger igjen varmende ord og til alle dere andre som titter innom!

Ha en fin kveld! Klemmer, Hege

***
I received another award today, from kind hearted Britt-Inger! Thank you very much!! I am overwhelmed today with all this award attention!! It warms my heart!! 
Hugs to you, Britt-Inger - I give it back to you, of course, for all the kind and nice, warmhearted comments you leave - and for the creativity and inspiration shared through our fantastic hobby!

I pass this on to all of you creative souls who have left me kind and heartwarming words and who is stopping by!

Have a nice evening! :) Hugs, Hege

1 kommentar:

Fru Luna sa...

Hei hei :)

Så flotte kort du lager! Det ser jo kjempe komplisert ut. Har lenge hatt lyst til å lære meg dette, men det får bli en gang jeg er ferdig med alle oppussingsprosjektene ;)

Ha en fin kveld videre!

Klem Linda