"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

fredag 26. februar 2010

DesignerVikar for Hanne, hos Sukkersøtt :)


Mandag denne uka fikk jeg en hyggelig og veldig overraskende forespørsel, fra Hanne, om jeg ville være designer-vikar for henne hos Sukkersøtt. Jeg ble spurt om jeg kunne lage et kort/annet prosjekt, etter en skisse, innen onsdag/torsdag. Det hørtes veldig gøy ut, så jeg sa selvfølgelig ja til denne utfordringen! :D

Ikke lenge etterpå fikk jeg skissen og info sendt på mail. Likte skissen veldig godt og gledet meg veldig til å ta fatt på oppgaven! :) Tirsdag var jeg i gang - og ferdigstilte mitt kort. Jeg ble godt fornøyd med resultatet og hadde det virkelig hyggelig med oppgaven! :)




Kortet måler 18,5 x 18,5 cm. Basisen er kraft kartong fra Bazzill, svertet med Cat's Eye "Olive Pastel" og "Chestnut Roan". Jeg har også brukt Distress Ink, "Vintage Photo" langs kanter. Mønsterarkene er fra h.h.v. My Mind's Eye og Making Memories. Jeg har brukt disse to punchene fra Martha Stewart: "Lattice heart" og "Lace heart". Roser og perler fra Prima. Sommerfugler fra Karen Marie Klip/Panduro. Blonde fra Kort og Godt Hobby. Vintagebildet er fra et klippeark fra Minnehjørnet. Jeg har fått brukt symaskinen litt her også! :)

TAKK, Hanne, for at jeg fikk være vikar for deg!! :D


The DT members at Sukkersøtt pick different bloggers to make cards for them the last Friday every month. Monday I was asked, by very talented Sukkersøtt DT member Hanne, if I could be her Designer Substitute, for the next Sukkersøtt challenge. I was very happy and very surprised to be asked. Of course, I accepted! It's fun!! :D

I got a sketch to work with, you can see it further down in this post. Above is the finished result from my "Tuesday crafting". The card is 18, x 18,5 cm.

I have used Design Papers from MME and MM, Cat's Eye "Olive Pastel" and "Chestnut Roan". Distress Ink "Vintage Photo", these 2 punches from Martha Stewart: "Lattice Heart" and "Lace Heart". Roses and pearls from Prima. Butterflies from Karen Marie Klip/Panduro. Lace from Kort og Godt Hobby. Vintage image from a sheet from Minnehjørnet.

Thank you, Hanne, for asking me if I could make a card for you! It's been a pleasure! :D


Skissen: - The sketch:



Takk for at du titter innom! Ha en fin fredag!! - Thanks for stopping by! Have a nice Friday!!

Jeg har litt problemer med PC'en for tiden og prøver å finne ut av hvorfor den er så treg, så ofte.. Ha ei super helg!

I'm sorry to say I'm experiencing a little problems with my computer these days. It's running too slow, too often...! Have a great weekend!

24 kommentarer:

Sivic sa...

For et utrolig lekkert kort, helt nydelig!!

Marie sa...

så utrolig koselig at du fikk være gjestedesigner :-) og kortet ble jo kjempefint!! flott løsning på skissa!

Hilledesign sa...

utroligt lekkert kort .
og en flott blog du har med mye lekkert :)

Cathrine sa...

Er jo ikke rart du blir spurt om og være DTvikar, du er jo helt fabolous! Nydelig kort! Og for en flott løsning på skissen! Grattis:)

Klem fra Cathrine ♥

Caroline sa...

kjempe fint kort! :) grattis som gjestevikar! Det er en gøy ting de har startet med! :)
God helg til deg også!!

Cathrine sa...

Hei igjen søting♥ At det er gøy ja:D hihi:) Skikkelig staaas:) Du må han fin-fin og kreativ helg foressten! klem♥

Randi Th. sa...

Nydelig kort du har laget her! Grattis med jobben! Jepp, moro og overraskende!!!
Ha en strålende helg!
-klem-

papirdilla sa...

For en jobb du har gjort! Kortet ditt er virkelig nydelig! Fantastisk flotte farger og vakkert dekorert. Likte alt ved dette kortet:)

Gratulerer med super gjennomført vikarjobb!

Ha ei fin helg:)

Klem,
Hanne

Nina sa...

Åhh, wow, det er ett megafantastisklekkert kort *sukk* Nydelige farger og hjertebordene med rosene på er bare ♥♥♥

mettepip sa...

Gratulerer som vikar Hege-Annie!
Utrolig flott kort du har laget!
Rett og slett nydelig. Veldig flott løsning på skissa. Får se om jeg kan få til å bli med på denne utfordringen.
Ha en flott helg!
klem fra Mette

Kort og Søm sa...

Nydelig kort!!
Du har jammen vært en flink vikar...*smiler*..

Ha en god helg,
klem Fredrikke :o)

Knerten sa...

Rålekkert kort, Hege, også så flott med et så dominant midtpunkt; det kledde kortet :-)
Nydelig med mange flotte detaljer :-)
Ha en finfin helg.

Linda sa...

Så moro at du fikk være gjestedesigner! Kortet ble nydelig, herlig motiv, og flott med hjerteborden nederst!

Stempelguri sa...

Gratulerer som gjestedesigner! :) Kjempesøtt kort!! Ha en flott helg, Klem, Cesilie

Hanne sa...

Har jo sagt det før, men jeg er virkelig glad for at jeg valgte deg som designervikar denne gangen! Ikke alle som lager så nydelig kort på så kort varsel! Bra jobba, Hege-Annie!

Håper du får ei fin helg i nord. Her skinner sola, et nydelig vakkert vintervær - hurra!

God klem fra meg til deg :)

salige lavendel sa...

Så fint det ble :) Gøy med utfordringer og spesielt når man klarer å løse dem så bra! Ha en fin helg du også og takk for visitten hos meg.

Aina sa...

Åh, dette var jammen lekkert!!!

Kahvinpapu sa...

This is so stunning card! I love picture and colours, just perfect!
Have nice weekend!

Lambi sa...

Nydelig kort du har laget! Fortjente helt klart i få være designteam vikar! Du er kjempe flink! :)

Mette sa...

Tusen takk for at du vil være med å feire, og hyggelig at du vil være følger! Da ligger loddene dine i potten:-)

Kjempeflott kort du har laget, har kikket i bloggen din og her var det masse flott!! Legger meg som følger for glede og inspirasjon!
God helg!
Klem Mette

Kim Piggott sa...

Oh congratulations on being asked Hege!
Your card is so very beautiful!
Stunning work!
hugs
kim x

Hildegunn sa...

Superherlig kort, flott motiv du har valgt! Og den hjertebordpunchen din passet jo helt perfekt! Skjønner godt at Hanne valgte deg som DesignerVikar!

Ha en flott kveld!
Klem

Kort og Søm sa...

Ps; Jeg har brukt pinne nr.8 på strikke teppe! :o)

May-Bente sa...

Gratulerer så mye som designer vikar, oppgaven klarte du med stil.
Elsker korrtet ditt det var en utrolig flott løsning av skissa.
WOW!!!!

Klem:))