"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

fredag 5. februar 2010

♥ En hilsen fra hjertet ♥

Et kort til Sukkersøtt #71. Jeg fant disse arkene med restepapir som jeg syntes kunne passe godt sammen med dette søte Forever Friends motivet. :) Dette er et motiv jeg lenge har hatt liggende ferdig fargelagt. Stempeltrykket har jeg fått av min snille bloggvenninne Gro. 
I have made a card for Sukkersøtt #71. Isn't this Forever Friends stamp just adorable? :)

Denne søtingen er fargelagt med ProMarkers og skimrende kritt.
Tekststempel fra Norsk Stempelblad.
I have coloured this cute image with ProMarkers and pearlescent chalks.
Sentiment: "From the heart", Norsk Stempelblad.

Et bilde tatt med blitz. Om du klikker på bildet og ser det forstørret, får du sett de skimrende fargedetaljene på motivet bedre.
If you click to enlarge this photo, you will have a better look on the pearlescent colour details on the image.


Riktig god helg, alle sammen! ~ Have a great weekend! :)

 ♥

14 kommentarer:

Toneloni * Tonje sa...

Oh så lekkert kort!!

Nydelige papirer og det stempelet var jo bare helskjønt.

Ha en fin fredag

Klem
Tonje

bojose sa...

Hei Hege. Så fint kort du har lagd.
Takk for komentarer i blogen min, det var koselig.
Ha en fin helg :) Klem

Britt-Inger sa...

Sämpeln är ju bara för söt...Kortet blir nog någon glad över :)
Trevlig helg.
Kramar.

Kaia sa...

Herlig kort.
Nydelige farger, og bamsen var jo bare supersøt.
Ha ei super helg.
Klem fra Kaia

b1te sa...

Næmmen så nydelig kort! Takk for hilsen i bloggen min, så koselig! God helg til deg også, håper din blir mer kreativ enn min-jeg har arbeidshelg:(
Klem fra Bente

Kort og Søm sa...

Kjempe fint, og det stempelet var super søtt!
God helg,
klem Fredrikke :o)

Nina sa...

Nydelig malt motiv og supersøtt kort :)

mettepip sa...

Så kjempesøtt kort! Herlig stempelmotiv, og fint å få brukt litt resteark også.
Lekkert det du har laget under her også;)
God helg til deg også!
klem fra
Mette

Kim Piggott sa...

Oh I love your sweet card!
Beautiful!
hugs
kim x

Meretekj sa...

Kjempesøtt og koselig kort.
Jeg håper at du får ei flott helg,-klem

EngLeMor sa...

Wow Hege så flotte kort du lager!!! Skulle gjerne hatt ditt talent til å lage slike flotte kort!!! Takk for koselige kommentarer på min blogg. God helg til deg!!

Klem fra Hilde

HEIMLAGA sa...

Dette var kjempefint Hege-Annie :D ♥ Håper du greier å holde deg varm der oppe i nord :O) Sender deg en varm klem med ønske om en god og kreativ helg. Stor klemm Mica

Pia sa...

super nydeligt kort og det motiv er da bare for sødt.
knus Pia

Spruddle sa...

Nyydelig!! Såå søt en bamse da, kjempekoselig å ha på kort!Likte arkene du har brukt,herlig!

Takk for koselig kommentar i bloggen min! Ha en fortsatt herlig helg! :)